جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۴
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: رئیس شورای اسلامی شهر تهران، در بخشی از تهرانگردی روز جمعه خود در اولین کمپ ترک اعتیاد به الکل حضور یافت و سپس به دیدار معلولان ذهنی در مرکز توانبخشی فرخنده رفت.

مسجدجامعی

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي‌ شهر تهران، احمد مسجد جامعی و گروه تهرانگردی، جمعه این هفته و در بخشی از برنامه تهرانگردی در منطقه 2، به اولین کمپ ترک اعتیاد به الکل رفتند و از روند پذیرش و فعالیت‌های این مرکز مطلع شدند.

وی در این بازدید گفت: به گفته فعالان این مرکز، این ایده زمانی مطرح شد که درخواست ها و مراجعاتی به پزشکی قانونی و کمپ های ترک اعتیاد وجود داشت و پس از پیگیر های برخی از روانپزشکان و روانشناسان، اولین مرکز ترک اعتیاد به الکل، با حمایت شهرداری تهران در منطقه 2 تاسیس شده است.

رئیس شورای شهر تهران تاکید کرد: این مرکز حدود 2 ماه است که فعالیت خود را آغاز کرده و تعدادی مراجعه کننده نیز مراحل درمان خود را آغاز کرده‌اند و امیدواریم با ایجاد اعتماد بتواند گام های موثری برای سلامت این بخش از جامعه بردارد.

احمد مسجد جامعی پس از آن به مرکز توانبخشی فرخنده در محله طرشت رفت و از کودکان معلول ذهنی بستری در این مرکز عیادت و با پرستاران گفت و گو کرد.

رئیس شورای شهر که با مشاهده کودکان معلول ذهنی در این مرکز به شدت تحت تاثیر قرار گرفته بود به مسئولان و پرستاران وعده داد که با همت شهرداری و پیگیری شورای شهر تهران، مشکلات و معضلات مرکز توانبخشی فرخنده، حل شود.

پیش از این نیز رئیس شورای اسلامی شهر تهران، با حضور در چند شیرخوارگاه و مراکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست، حل مشکلات چنین مراکزی را پیگیری کرده بود.

کد خبر 262456

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha