دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: نمایش "سه روز باران" نوشته ریچارد گرینبرگ عنوان اثری است که با کارگردانی مهدی ارجمند، از ۱۹ تا ۲۹ خرداد ماه در کارگاه نمایش باران روی صحنه می‌رود.

پوستر تئاتر

به گزارش ایلنا، این نمایش نوشته ریچارد گرینبرگ نمایشنامه‌نویس معاصر آمریکایی است که نام او معمولا در کنار نام نمایشنامه‌نویسان مهم معاصر تئاتر آمریکا نظیر تونی کوشنر، دیوید ممت و آگوست ویلسون دیده می‌شود.

مهدی ارجمند در همین رابطه افزود: فضای نمایش بر گرفته از متنی خارجی است که دلالت بر فضای دهه ۹۰ آمریکا دارد، این اثر در ۲ پرده داستان خواهر و برادر و دوستی را روایت می‌کند که برای دریافت ارثیه آمده‌اند.

پرده اول زندگی خواهر و برادر و پرده دوم به زندگی پدر و مادر اختصاص دارد. محوریت داستان این اثر به سه روز خاص اشاره دارد که مخاطب این ایام را در صحنه دوم کار به تماشا می‌نشیند.

در نمایش «سه روز باران» آرمین افتخار زاده، مرضیه عاشوری، علی پیله ور، جواد قنبری، رویا ابراهیمی و سجاد رستمی ایفای نقش می‌کنند.

فروش بلیت این نمایش از طریق سایت تیوال هم اکنون آغاز شده و علاقمندان می‌توانند از طریق شماره تلفن 09372727336 نسبت به رزرو بلیط این نمایش اقدام کنند.

نمایش «سه روز باران» به کارگردانی مهدی ارجمند هر روز به غیر از شنبه‌ها ساعت۲۰:۳۰ در کارگاه نمایش باران روی صحنه می‌رود.

کد خبر 262030

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha