دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۶:۲۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: اثر برگزیده چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت انقلاب و دفاع مقدس با حمایت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس از ۱۹ خرداد به روی صحنه می‌رود.

پوستر تئاتر

به گزارش همشهري آنلاين، این نمایش که پیش از این در سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر و چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت (انقلاب و دفاع مقدس) در رشته های بازیگری و کارگردانی و نمایشنامه نویسی حائز رتبه و دریافت جایزه شده بود از 19 خرداد در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر پذیرای عموم علاقمندان خواهد بود.

این اثر نمایشی به نویسندگی ابراهیم رهگذر و کارگردانی مشترک مریم فتحی و علی برجی و با بازی سروش طاهری، بهناز سلیمانی، میترا تبریزی، فاطمه امینی، احمد مطهوری، حمید صباغی و علی برجی از ساعت 19:30 به روی صحنه خواهد رفت.

همچنین بهنام رحیمی به عنوان آهنگساز، مجید لاری طراح صحنه و لادن نصراللهی به عنوان طراح لباس با گروه تئاتر لحظه همکاری می‌کنند.

حمایت از این اثر در راستای روند مشارکت و حمایت همه جانبه انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس از آثار برتر برگزیده جشنواره چهاردهم خواهد بود که با هماهنگی های به عمل آمده با مرکز هنرهای نمایشی این روند تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

کد خبر 261986

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha