سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: زنگ افتتاح اجرای عمومی نمایش "هملت" به کارگردانی آرش دادگر با حضور هما روستا در تماشاخانه ایرانشهر نواخته می‌شود.

پوستر تئاتر

به گزارش همشهری آنلاین، آیین افتتاح نمایش "هملت" به کارگردانی و طراحی آرش دادگر که در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه می‌رود، ساعت 18.30 سه شنبه 30 اردیبهشت ماه با نواختن زنگ توسط هما روستا برگزار می‌شود.

هملت که کاندیدای دریافت جایزه 5 بخش جشنواره بین المللی تئاتر فجر شده و علاوه بر دریافت جایزه بزرگ این جشنواره دو جایزه طراحی صحنه و کارگردانی بخش بین الملل را از آن خود کرده است، با نقش آفرینی شبنم فرشاد جو، خسرو شهراز، مهران امام بخش، وحید راد، امین طباطبایی، عمار عاشوری، محمدرضا علی اکبری، بهروز کاظمی، حسام منظور و ساناز نجفی، اسمعیل صالحی، مهراب رستمی و سعیده آجرلی روی صحنه می‌رود.

نمایش "هملت" برداشتی آزاد از نمایشنامه هملت اثر جاودانه ویلیام شکسپیر است که توسط شهرام احمدزاده نوشته شده و طراح صحنه آن آرش دادگر، طراح لباس الهام شعبانی، سارا اسکندری طراح گریم، سیامک زمردی مطلق عکاس و نرگس صفری طراح پوستر و بروشور نمایش هستند.

در گروه کارگردانی این نمایش مهراب رستمی و مرضیه برزی به عنوان دستیاران کارگردان، احمد رشیدی به عنوان مدیر تولید و فائزه دائمی، علی ضیائی و حامد مقدسی همکاری دارند.

روابط عمومی زهرا شایان فر و تبلیغات مجازی پریسا فلاح زاده هستند.

‏"مکبث" ،‏"آژاکس" ،‏"کالون وقیام کاستلیون"،‏ "صبحانه برای ایکاروس"، ‏"شاه لیر" و ... از جمله نمایش هایی است که پیش از این به کارگردانی آرش دادگر به صحنه رفته است.

کد خبر 260006
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز