سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر تالار وحدت با اعلام برنامه اجراهای این تالار در ۶ ماهه اول سال جاری از احتمال اجرای جدیدترین نمایش محمد رحمانیان در ۶ ماهه دو سال ۹۳ در تالار وحدت خبر داد.

نمایش

به گزارش مهر، رضا سعیدی‌پور مدیر تالار وحدت درباره برنامه‌ اجراهای نمایشی این مکان هنری در سال 93 گفت: برنامه اجراهای نمایشی در 6 ماهه اول سال جاری قطعی شده و در حال حاضر که نمایش «تانگوی تخم مرغ داغ» به کارگردانی هادی مرزبان در تالار وحدت در حال اجرا است.

وی ادامه داد: بعد از پایان اجرای «تانگوی تخم مرغ داغ» نمایش «فاوست» به کارگردانی حمیدرضا نعیمی به مدت 20 روز در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

از روز 6 مردادماه و همزمان با عید سعید فطر نمایش «باغ دلگشا» به کارگردانی پری صابری اجرای عمومی خود را آغاز می‌کند و تا 31 شهریورماه به اجرای خود ادامه خواهد داد.

مدیر تالار وحدت درباره برنامه اجراهای نمایشی در 6 ماهه دوم سال جاری در این تالار گفت: در 6 ماهه دوم سال پیشنهاداتی برای اجرا داریم که یکی از آن‌ها نمایشی از مهدی شمسایی است.

سعیدی‌پور یادآور شد: البته محمد رحمانیان هم با کاری جدید متقاضی اجرا در تالار وحدت است که هنوز قطعی نشده و در صورت قطعی شدن در زمستان سال جاری در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت.

مدیر تالار وحدت درباره معیارهای انتخاب آثار نمایشی برای اجرا در تالار وحدت تأکید کرد: تمام هنرمندانی که در سال جاری برای اجرا در تالار وحدت انتخاب شده‌اند یا متقاضی اجرا هستند، تقاضایشان متعلق به سال گذشته است که برای سال جاری هم پیگیر اجراهایشان بودند.

کد خبر 258582
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز