دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۲
۰ نفر

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی اعلام کرد: با توجه به برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و تعطیلات پایان هفته از روز سه‌شنبه ۱۳خرداد به‌مدت ۴روز مقررات ویژه محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی اجرا می‌شود.

 بر اين اساس تردد موتورسيكلت‌ها از ساعت 12ظهر روز سه‌شنبه13خرداد تا ساعت 24روز جمعه 16خرداد در محورهاي هراز، فيروزكوه، كرج - چالوس، قزوين -رشت، تهران - سمنان- مشهد، ساوه- همدان و برعكس ممنوع است.

براساس اين گزارش، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 12روز جمعه 16خرداد تا ساعت 3بامداد روز شنبه 17خرداد از كرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و از ساعت 15روز جمعه 16خرداد تا ساعت 3بامداد روز شنبه 17خرداد تردد انواع وسايل نقليه از مرزن آباد به سمت كرج يكطرفه خواهد بود.

تردد تمام وسايل نقليه از ساعت 13روز جمعه 16خرداد تا ساعت 2بامداد روز شنبه 17خرداد از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 15روز جمعه 16خرداد تا ساعت 2بامداد روز شنبه 17خرداد و با اعلام مامورين پليس‌راه در محل تردد تمام وسايل نقليه از آب‌اسك به رودهن(محدوده مشاء) به‌صورت يكطرفه است.

آزاد راه تهران - قم حدفاصل پل حسن‌آباد تا حرم مطهر حضرت‌ امام‌(ره)، باند شرقي، مسير جنوب به شمال، از ساعت 24روز سه‌شنبه 13خرداد تا ساعت 16روز چهارشنبه 14خرداد مسدود مي‌شود.

براين اساس رانندگان وسايل نقليه‌اي كه قصد تردد از فرودگاه امام‌خميني‌(ره) به تهران را دارند، مي‌توانند از محور قديم قم-تهران، آزادراه و جاده قديم ساوه - تهران به‌عنوان مسير جايگزين استفاده كنند. همچنين رفت‌وآمد تريلرها به جز حاملين مواد سوختي و فاسدشدني از ساعت 13روز سه‌شنبه 13خرداد تا ساعت 24روز چهارشنبه 14خرداد و از ساعت 6تا 24روزهاي پنجشنبه و جمعه 15و 16خرداد در محور‌هاي فيروزكوه، آستارا-اردبيل، آزادراه اصفهان-كاشان، محور قديم قزوين-رشت، محور قديم قم- تهران، قم به سلفچگان و جاده قديم كاشان- قم ممنوع است.

تمام وسايل نقليه سنگين باربري (تريلي، كاميون و كاميونت) به جز حاملين موادسوختي و فاسدشدني از ساعت 8 روز سه‌شنبه 13خرداد تا ساعت 24روز چهارشنبه 14خرداد و همچنين از ساعت 14تا 24روز جمعه 16خرداد كه از استان‌هاي جنوبي كشور (هرمزگان، سيستان و بلوچستان، كرمان و يزد) به طرف قم در حركت هستند بايد از مسير (سه‌راهي نطنز، مورچه‌خورت - دليجان - سلفچگان، ساوه - تهران و بالعكس) به‌عنوان مسير جايگزين استفاده كنند.

همچنين تردد تمام كاميون‌ها و تريلرها از ساعت 8صبح روز سه‌شنبه 13خرداد تا ساعت 24روز چهارشنبه 14خرداد و از ساعت 14تا 24روز جمعه 16خرداد از اصفهان به سمت كاشان و قم ممنوع است و رانندگان اينگونه وسايل نقليه بايد از محور قديم اصفهان- دليجان- سلفچگان تردد كنند.

کد خبر 261252

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha