همشهری آنلاین: رئیس پلیس راهور ناجا از افزایش تردد و حجم سنگین ترافیک در جاده‌های برون شهری در تعطیلات چند روز اخیر خبر داد.

سردار اسکندر مومنی در مصاحبه با واحد مرکزی خبر گفت: چهل هزار نیروی پلیس راهور در قالب گشت های خودرویی، پیاده و موتوری همراه با 15 فروند بالگرد برای تسهیل ترافیک در سراسر کشور سازماندهی شده اند.

وی خواستار همکاری رانندگان با پلیس شد و افزود: به علت حجم بالای تردد در جاده های برون شهری، رانندگان حتما از سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز کنند.

سردار مومنی با اشاره به اینکه راهبندان و بار ترافیکی بالا اجتناب ناپذیر است گفت: انحراف به چپ و حرکت در شانه های خاکی و بستن مسیرهای مقابل موجب تشدید ترافیک و افزایش راهبندان های طولانی می شود.

وی با اشاره به حضور پلیس و سایر دستگاه های امدادی برای رفع مشکلات ترافیکی افزود: رانندگان از شتاب و عجله پرهیز و با صبر و حوصله رانندگی کنند.

سردار مومنی گفت: اگر هموطنانی که در این تعطیلات چند روزه به سفر رفته اند بازگشت سفرهای خود را به آخرین روز یعنی فردا موکول کنند حتما با گره های ترافیکی و راهبندان های طولانی مواجه می شوند.

رئیس پلیس راهور ناجا خواستار مدیریت مردم در بازگشت از سفرها شد و افزود: مردم بازگشت سفر خود را به عصر امروز و صبح زود فردا موکول کنند.

کد خبر 261561

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha