همشهری آنلاین: شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد: کارت هوشمند سوخت المثنی در مدت دو هفته صادر می‌شود

به گزارش ایرنا روابط عمومی شرکت یادشده، مدارک لازم برای دریافت کارت سوخت المثنی شامل کارت یا شناسنامه خودرو، پاکت کارت هوشمند سوخت، یکی از مدارک کارت ملی، گواهینامه یا گذرنامه برای اشخاص حقیقی و معرفی نامه رسمی شرکت یا سازمان با مهر و امضای مجاز برای اشخاص حقوقی است. [جزئیات بیشتر]

همچنین اکنون در صورت مفقود شدن کارت سوخت حداکثر در مدت ‪ ۲۴‬ساعت پس از زمان ثبت درخواست در سیستم رایانه دفاتر خدمات پشتیبانی ، کارت هوشمند سوخت کارت یادشده غیرفعال شده و قابل استفاده مجدد نخواهد بود و این زمان در آینده کاهش خواهد یافت.

بر اساس این گزارش: برای جلوگیری از جا ماندن کارت سوخت در جایگاهها، دستگاههای پمپ به دستگاه هشداردهنده تجهیز شده و پیمانکار در حال رفع نواقص و ارتقای آن می‌باشد.

این گزارش حاکیست: در زمان حاضر اعلام مفقودی یا سرقت کارت هوشمند سوخت صرفا از طریق مراجعه به دفاتر کارت هوشمند سوخت (مستقر درمحل دفاتر منتخب پست ) و ثبت در سیستم رایانه‌ای امکانپذیر است.

همچنین برای کسانی که کارت سوخت خود را گم کرده‌اند،تا صدور کارت المثنی راهکار خاصی پیش بینی نشده است.

براساس این گزارش: برای تمام خودروهای نو ( صفر کیلومتر ) کارت موقت در نظر گرفته شده که از طریق خودرو سازان هنگام تحویل خودرو در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

همچنین سهمیه ویژه بنزین برای برخی از اقشار جامعه از جمله جانبازان، معلولان، پزشکان، اساتید دانشگاه وخبرنگاران توسط نمایندگان دولت در تبصره ‪ ۱۳‬در دست بررسی و اقدام است که به محض حصول نتیجه از طریق جراید و رسانه -های عمومی اعلام خواهد شد.

خودروهای سواری شخصی دوگانه‌سوز تا پایان مهر ماه ‪ ۸۶‬و برای سایر خودرو -های دوگانه‌سوز تا پایان مرداد ماه ‪ ۸۶‬مانند سایر خودروهای بنزین سوز سهمیه منظور شده است.

این روابط عمومی یادآور شد: در صفحه نمایش کارت‌خوان، هم سهمیه استفاده شده و هم سهمیه باقی مانده نمایش داده می‌شود.

کد خبر 26024

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار صنعت و تجارت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز