سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۹
۰ نفر

استقلال گرچه دیرتر از پرسپولیس تیم مدیریتی خود را انتخاب کرد اما این دلیلی بر عقب ماندن آنها از رقیب سنتی‌اش نیست و چه بسا در بسیاری از امور ازجمله مسائل مالی و مدیریتی از آنها جلوتر نیز است چه آنکه به گفته بهرام افشارزاده مدیرعامل این تیم که سال‌هاست در ورزش کشور حضور دارد، استقلال از نظر تیم هیأت مدیره و فنی یک رویه و یک نظر هستند.

فوتبال

افشارزاده در گفت‌وگوی اختصاصی با روزنامه همشهری در ابتدا با اشاره به برنامه‌های خود در این تیم تأکید کرد که به‌دلیل شناختی که از همکارانش در هیأت مدیره مثل معینی و پورحیدری و همکاری تنگاتنگی که با دیگر اعضا دارد به آینده این تیم خوشبین است: «باید استقلال به جایگاه اصلی خودش برسد، به هر حال این باشگاه چند میلیون هوادار دارد و در ‌شأن هواداران استقلال نیست که در آغاز، وسط و آخر هر سال فوتبالی با مشکلات مالی و مدیریتی روبه‌رو باشد.»

افشارزاده به سابقه خود در ورزش اشاره کرد و تأکید کرد: «من برای تحول در استقلال آمده‌ام، سابقه‌ام مشخص است. برای همین از هم‌اکنون برنامه تحول ساختاری را در استقلال پی‌ریزی کرده‌ایم و با کمک همکارانم در هیأت مدیره و وزارت ورزش از همه توان و پتانسیل استقلال بزرگ بهره می‌گیریم. باید ارتباط ما با پیشکسوتان یک ارتباط تنگاتنگ باشد. باید آکادمی فوتبال ما به‌عنوان یک سرمایه و پشتوانه برای تیم بزرگسالان مطرح شود به‌طوری که خودمان سازنده باشیم و از خارج بازیکن نگیریم و حتی آکادمی استقلال با توان و سرمایه بالایی که دارد به‌عنوان کانون اصلی صدور بازیکن به تیم‌های دیگر مورد‌توجه باشد.»

افشارزاده با تکذیب اختلاف در هیأت‌مدیره استقلال و قهر نجف‌نژاد گفت: «اصلا چنین چیزی صحت ندارد. بنده با بسیاری از اعضای هیأت‌مدیره دوست هستم و رفاقتمان برای امروز و دیروز نیست. آقای‌نجف‌نژاد از عناصر فعال و علاقه‌مند به فوتبال و استقلال هستند. نه‌تنها ایشان قهر نکرده‌اند که به‌طور روزانه من با او صحبت می‌کنم. در مورد اینکه ایشان زودتر جلسه را ترک کرده‌اند و به همین دلیل این شائبه به‌وجود آمده نیز باید بگویم که آقای نجف‌نژاد جلسه‌ای در وزارت اقتصاد و دارایی داشتند که باید در آن جلسه شرکت می‌کردند.»

مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به میزان بدهی‌های این تیم با بیان اینکه اقداماتی برای حل شدن آن کرده است گفت: «ما 46میلیارد تومان بدهی داریم. برخی از این بدهی‌ها البته از سال81 انباشته شده و ما با صحبت‌هایی که کرده‌ایم این امکان به‌وجود آمده که طلبکاران محترم بخشی از مبلغ مورد نظر را به باشکاه استقلال و هوادارانش ببخشند.»

بهرام افشارزاده اما در ادامه گفت‌وگوی خود با همشهری با اعلام این خبر که ممکن است اسپانسر دیگری به استقلال کمک کند تأکید کرد: «اسپانسر کنونی توان لازم را برای پرداخت مشکلات مالی استقلال ندارد و ممکن است با هماهنگی وزارت ورزش در کنار این اسپانسر که تنها 25میلیارد تومان تعهد مالی کرده است، اسپانسر دیگری نیز به ما کمک کند تا بتوانیم از عهده مخارج تیم برای فصل آینده و همچنین بدهی 46میلیاردی تیم برآییم.»

مدیرعامل استقلال اما از رفاقت خود با امیر قلعه‌نوعی سرمربی تیم هم گفت و تأکید کرد که صددرصد با او ادامه خواهد داد چه آنکه قلعه نوعی بخشی از افتخار باشگاه استقلال است. با شرایط کنونی به‌نظر می‌رسد که افشارزاده و تیمش به‌دنبال جبران ناکامی فصل گذشته در استقلال هستند.

کد خبر 260081
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز