شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: هیات مدیره جدید استقلال در نخستین جلسه خود در وزارت ورزش و جوانان بهرام افشارزاده را به عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب کرد.

افشارزاده

به گزارش ایسنا، به دنبال برگزاری نخستین نشست هیات مدیره استقلال در حضور امیررضا خادم، نماینده تام الاختیار وزارت ورزش برای خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس، بهرام افشارزاده به عنوان مدیرعامل انتخاب شد.

هیات مدیره جدید باشگاه استقلال شنبه (27 اردیبهشت) در وزارت ورزش و جوانان اولین نشست خود را برگزار کرد و در نهایت پس از بررسی گزینه‌های مختلف برای مدیر عاملی باشگاه آبی پوشان، افشارزاده به عنوان مدیر عامل جدید این باشگاه معرفی شد. افشارزاده با 9 رای سکان هدایت استقلال را در دست گرفت.

بهرام افشارزاده سال‌ها دبیرکل کمیته ملی المپیک بوده است. او ریاست فدارسیون وزنه‌برداری را نیز در کارنامه مدیریتی‌اش دارد و هم اکنون هم به عنوان مشاور عالی وزیر در امور بین الملل مشغول به فعالیت است.

 همچنین کامران صاحب پناه با 5 رای در مقابل 4 رای مقداد نجف نژاد، به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال منصوب شد.

رضا صادق‌ پور نیز به عنوان نایب رئیس هیات مدیره، سید سعیدرضا افجه‌ای به عنوان سخنگوی هیات مدیره استقلال انتخاب شدند . منصور پورحیدری گزینه اول سخنگویی باشگاه بود که انصراف داد تا افجه‌ای به عنوان سخنگو انتخاب شود.
توسعه صنایع نوین اسپانسر 20 میلیاردی استقلال

افشارزاده :استقلال بحران دارد

مدیرعامل جدید باشگاه استقلال در نخستین گفت‌وگوی خود با اعلام اینکه استقلال با بحران مواجه است، اظهار کرد: شرکت توسعه صنایع نوین ایران اسپانسر 20 میلیاردی باشگاه استقلال است. نماینده این شرکت در نشست امروز هیات مدیره حضور داشت. در این نشست قرار شد همه اعضا فعالیت کنند تا اسپانسرهای جدیدی برای باشگاه پیدا و معرفی شود. در حال حاضر باید بدهی‌های باشگاه را به نحوی تقسیم‌بندی کنیم که بتوانیم آن‌ها را بپردازیم.

او در پاسخ به این پرسش که برای پرداخت بدهی‌های استقلال چه برنامه‌ای دارید و آیا اعتبار کافی برای حل مشکلات در اختیار هست، تصریح کرد: باشگاه استقلال مشکل دارد. مطمئن باشید که بحران وجود دارد. من زمانی که به فدراسیون وزنه‌برداری رفتم مشکلات اینچنینی در آن فدراسیون وجود داشت اما با تداوم کار و کمک مجموعه اهالی وزنه‌برداری، موانع را از پیش رو برداشتیم. سعی می‌کنیم بدهی‌های را اولویت‌بندی کنیم تا هرچه‌ سریع‌تر تکلیف بدهی‌های باشگاه روشن شود.

افشارزاده درباره برگزاری نشست امروز هیات مدیره در وزارت ورزش و جوانان یادآور شد: با توجه به مسائلی که در باشگاه استقلال وجود دارد و انتخاب اعضای جدید هیات مدیره، امروز اولین نشست با حضور 9 نفر عضو جدید برگزار شد. پس از اعلام اهداف باشگاه توسط خادم، رای‌گیری از اعضا صورت گرفت و من به عنوان مدیرعامل صاحب‌پناه، صادق‌پور و توفیقی به عنوان رییس، نایب رییس و دبیر هیات مدیره و علی سلیمانی به عنوان ذی‌حساب انتخاب و معرفی شدند.

مدیرعامل جدید باشگاه استقلال درباره نشست بعدی هیات مدیره گفت: فردا ساعت 12 نخستین نشست هیات مدیره در محل باشگاه استقلال برگزار می‌شود. در این نشست درباره بدهی‌های باشگاه، مشکلات پیش رو، وضعیت سرمربی و تیم در فصل آینده صحبت خواهد شد.

او اضافه کرد: قرار است سلیمانی ذی‌حساب جدید امروز در محل باشگاه حاضر شود و گزارش جامعی از وضعیت مالی باشگاه و اقداماتی که برای روشن شدن بدهی‌ها صورت گرفته آماده کند و فردا در اختیار هیات مدیره و وزارت ورزش قرار بگیرد.

افشارزاده در پایان گفت که از فردا ساعت 9 با حضور در باشگاه استقلال کارش را رسما آغاز می‌کند.

 

کد خبر 259627
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز