همشهری آنلاین: مدیرعامل جدید استقلال با بیان اینکه باید میزان دقیق بدهی‌های استقلال را مشخص کند اظهار داشت، جز قلعه‌نویی هیچ گزینه‌ دیگری ندارد

افشارزاده

بهرام افشارزاده در گفت‌وگو با فارس در خصوص برنامه‌های خود در باشگاه استقلال و همچنین مسائل مختلف صحبت‌های زیر را انجام داد.

  • در ابتدا از هدف‌گذاری و برنامه‌های خود در روزهای اول کار بگویید.

اول از همه باید وضعیت بدهی باشگاه را روشن کنیم و باید دید وزارت ورزش چه هدفی را دنبال می‌کند، باید ببینم آیا بحث خصوصی‌سازی مطرح است یا اینکه باشگاه در مجموع تصمیم دارد بحث قهرمانی را پیگیری کند ضمن آنکه باید به بحث استعدادیابی هم توجه کنیم، فردا به همین منظور با اعضای هیأت مدیره باشگاه جلسه داریم.

  • در این چند روز صحبت‌هایی در مورد گزینه‌های دیگری علاوه بر قلعه‌نویی در رأس کادر فنی استقلال شنیده می‌شود، نظر شما چیست؟

امیر قلعه‌نویی یکی از مربیان بزرگ ایران است و هیچ گزینه دیگری بجز او نداریم و او صددرصد مربی فصل بعد استقلال است.

  • آیا شما هم قصد دارید بحث سقف قرارداد باشگاه‌ها را رعایت کنید؟

من باید در این زمینه با فدراسیون صحبت کنم و ببینم آیا این رقمی که مطرح شده برای تمامی هزینه‌های یک باشگاه است یا اینکه برای جذب بازیکن و مسائل دیگر.

  • ظاهراً اظهار کرده بودید که استقلال در بحران قرار دارد با چه استدلالی به این موضوع اشاره کردید؟

اول از همه باید ببینم وضعیت مالی باشگاه به چه صورت است ولی واقعاً استقلال بدهی‌های زیادی دارد و باید تکلیف این موضوع روشن شود. باید ببینم تعهد اسپانسر به باشگاه رعایت می‌شود یا خیر و ببینم چه کسانی از باشگاه طلب‌کار هستند، باید ببینم فتح‌الله زاده چقدر برای استقلال هزینه کرده و آیا او از باشگاه طلب‌کار است یا خیر، در این بین بحث هواپیمای و مطالبات آن هم باید پیگیری شود.

  •  در خصوص جذب بازیکنان و تمدید قرارداد آنها فکری کرده‌اید؟

این هم یکی از مباحثی است که فردا باید در نشست هیأت مدیره مطرح شود و در خصوص آن با سایر اعضای هیأت مدیره صحبت کنم چون همانطور که گفتم همه چیز بستگی به مسائل مالی باشگاه دارد.

کد خبر 259650
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز