همشهری‌آنلاین: در جلسه اخیر حزب کارگزاران سازندگی، غلامحسین کرباسچی - تنها کاندیدای دبیرکلی این حزب - بار دیگر در مسئولیت حزبی خود ابقا شد.

ایسنا نوشت: در این جلسه که تصمیمات جدیدی به منظور تغییر در شورای مرکزی حزب اتخاذ شد و دو سوم اعضا نیز در آن حضور داشتند، سعید لیلاز قائم مقام دبیرکل، محسن هاشمی نایب رئیس حزب کارگزاران و سیدافضل موسوی به عنوان خزانه‌دار انتخاب شدند.

در این جلسه همچنین اسحاق جهانگیری به عنوان رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی انتخاب شد و بنا بر تصمیم‌گیری حزب، رئیس شورای مرکزی در نقش رئیس پارلمان وظیفه دارد حکم دبیرکل کارگزاران را امضا کند.

همچنین آنطور که هفته‌نامه صدا - نزدیک به حزب کارگزاران - اعلام کرده است، یدالله طاهرنژاد و فرزانه ترکان به عنوان منشی‌های هیأت رئیسه انتخاب شده‌اند.

بر اساس این گزارش، حزب کارگزاران سازندگی هر دو هفته یک‌بار جلسات خود را برگزار می‌کند و اخیراً نیز اعضای این حزب با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دیدار و گفت‌وگو کرده بودند.

همچنین حزب کارگزاران در این هفته اولین جلسه استانی خود را برگزار خواهد کرد و تا یک ماه دیگر گردهمایی سیاسی حزب برگزار خواهد شد. تشکیل کانون‌های حزبی از جمله برنامه‌های این حزب است.

در جلسه اخیر حزب کارگزاران سازندگی، اعضا بر ضرورت راه‌اندازی روزنامه رسمی حزب تاکید کردند. پیش از این حزب کارگزاران، روزنامه کارگزاران را منتشر می‌کرد که انتشار آن پس از مدتی متوقف شد.

این حزب به تازگی تعداد اعضای شورای مرکزی خود را افزایش داده است.

کد خبر 259687
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز