همشهری آنلاین: دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در واکنش به برخی اظهارات مبنی بر اینکه این حزب در ارکان دولت آتی از دیگر احزاب سهم و جایگاه مهم‌تری خواهد داشت، تاکید کرد: کارگزاران خود را مستثنی از دیگران نمی‌داند و به دنبال این حرف‌ها نیست.

غلامحسین کرباسچی در پاسخ به این پرسش که "آیا کارگزاران در دولت جدید نسبت به قبل فعال‌تر خواهد شد؟" گفت: اگر فضای امنیتی در کشور در آینده برطرف شود، این زمینه فراهم خواهد شد که احزاب و گروه‌های سیاسی و همچنین رسانه‌ها فعالیت جدی‌تری داشته باشند و این شامل حزب کارگزاران سازندگی نیز می‌شود.

مهمترین اظهارات کرباسچی به نقل از ایسنا در زیر آمده است:

  • احزاب به دنبال کارهای ضدامنیتی و به هم زدن امنیت در کشور نیستند.
  • امیدواریم با مستقر شدن دولت جدید فضایی که در طول این سال‌ها شاهد آن بودیم تغییر کند و به احزاب و شخصیت‌های سیاسی که در زمینه‌های مختلف اظهارنظر می‌کنند نگاه سیاسی شود نه نگاه امنیتی.
  • درباره تعامل این حزب با رییس‌جمهور منتخب و اینکه جایگاه این حزب در دولت آتی چگونه خواهد بود؛ اعضای حزب کارگزاران در خدمت آقای روحانی بوده و هستند و اینکه در آینده جایگاه آن چگونه خواهد بود بستگی به انتخاب آقای روحانی دارد.
  • سهم کارگزاران در دولت یازدهم با توجه به قرابت این حزب و حسن روحانی ؛ کارگزاران خود را محق‌تر از دیگران نمی‌داند و دنبال این حرف‌ها نیست و هرجا که لازم باشد به آقای روحانی کمک می‌کند.
  • برنامه احتمالی حزب کارگزاران برای دیدار با رییس‌جمهور منتخب ؛  از اعضای حزب دیدار داشته‌اند و دارند و بدون ارتباط نیستند، به مانند برخی دیگر از گروه‌های اصلاح‌طلب که ارتباط دارند.
کد خبر 221750
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز