همشهری آنلاین: حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر ناطق نوری رئیس بازرسی دفتر مقام معظم رهبری، به همراه هوشنگ بازوند استاندار لرستان با جانباز ۱۰۰ درصد سید نورخدا موسوی و خانواده‌اش دیدار کرد.

ناطق نوری

به گزارش ایسنا حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق نوری در این دیدار با بیان اینکه اجر خانواده‌های جانبازان کمتر از اجر خود این عزیزان نیست، اظهار کرد: من با حضور در منزل جانباز 100 درصد سید نورخدا موسوی و مشاهده فداکاری همسر این جانباز بزرگوار روحیه گرفتم.

حجت‌الاسلام ناطق نوری فرزندان این جانباز را هم مورد تفقد قرار داد و خطاب به آنها گفت: هم سید نورخدا مایه افتخار شماست و هم شما فرزندان مایه افتخار پدر جانباز خود هستید.

وی با تاکید بر ضرورت بسترسازی به منظور آشنایی اقشار مختلف مردم با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان گفت: این امر می‌تواند ضمن آشنایی مردم با فداکاری‌های خانواده‌های جانبازان و ایثارگران، به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه کمک کند.

بنابر این گزارش در این دیدار، کبری حافظی همسر جانباز 100 درصد سید نورخدا موسوی در سخنانی گزارشی از روند مجروحیت این جانباز و شرایط جسمی وی ارائه کرد.

وی خدمت به این جانباز را توفیقی الهی دانست که نصیب وی شده است و گفت: توفیق پرستاری از سید نورخدا موهبتی است که همواره به خاطر آن شکرگذار درگاه الهی هستم.

در حاشیه این دیدار زهرا سادات موسوی فرزند جانباز 100 درصد سید نورخدا موسوی در وصف پدرش دکلمه‌ای را قرائت کرد که جمع حاضر تحت تاثیر قرار گرفتند.

کد خبر 259507
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز