مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از تصویب پیشنهاد این سازمان برای افزایش ۲۵درصدی حقوق مستمری‌بگیران از ابتدای سال‌جاری، در هیأت دولت خبر داد و گفت: این افزایش حقوق از خرداد‌ماه برای مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی واریز می‌شود.

سیدتقی نوربخش، اظهار کرد: براساس این تصمیم، از تاریخ اول فروردین‌ماه ۱۳۹۳ کلیه مستمری‌های بازنشستگی، ازکارافتادگی و مجموع مستمری بازماندگان که تا پایان سال ۱۳۹۲ برقرار شده‌اند، به میزان ۲۵ درصد مستمری آنان در پایان اسفند‌ماه ۱۳۹۲ افزایش یافت. وی با اشاره به اعمال افزایش 25درصدی حداقل حقوق مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی از فروردین سال‌جاری اظهار کرد: در مورد سایر سطوح مستمری‌بگیران نیز افزایش 20درصدی حقوق به‌صورت علی‌الحساب اعمال شده بود که با این مصوبه از فروردین‌ماه سال‌جاری افزایش 25درصدی برای این گروه از مستمری‌بگیران اعمال می‌شود.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی ادامه داد: مابه‌التفاوت 5درصدی افزایش مستمری‌های مشمولین این مصوبه از خرداد‌ماه به مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی پرداخت می‌شود. نوربخش تأکید کرد: این افزایش در رابطه با مستمری‌های فروردین و اردیبهشت نیز اعمال می‌شود.

کد خبر 259374

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز