همشهری آنلاین: رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی از مذاکره با چند شرکت تجاری بیمه‌ای برای بیمه عمر و حوادث بازنشستگان تحت پوشش خبر داد و گفت: به زودی با برگزاری مناقصه‌ای، بازنشستگان تحت پوشش بیمه عمر و حوادث قرار می‌گیرند.

بیمه عمر بازنشستگان و مستمر ی بگیران

علی اصغر بیات در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد پرداخت هزینه بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی از سوی این سازمان گفت: این سازمان متعهد شده 20 درصد هزینه بیمه تکمیلی بازنشستگان را تقبل و در بخش بیمه درمان این افراد مشارکت کند. بر همین اساس سرانه هر فرد 4 هزار تومان می‌شود که سعی داریم با این عدد بازنشستگان را بیمه عمر و حوادث کنیم.

وی تاکید کرد: با چند شرکت تجاری بیمه‌ای در رابطه با بیمه عمر و حوادث مذاکره کرده‌ایم و باید در این مناقصه شرکتی که کمترین حق بیمه را دریافت می‌کند انتخاب و بازنشستگان را به آنها برای بیمه عمر و حوادث معرفی کنیم.

به گفته رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی، طی روزهای آینده این مناقصه برگزار و شرکت مورد نظر معرفی می‌شود.

بیات اظهار داشت: هدف ما این است که کمترین مبلغ از 4 هزار تومان را برای بیمه عمر و حوادث در نظر بگیریم و مابقی آن را از سرانه بیمه تکمیلی که ماهانه باید بازنشستگان پرداخت کنند، کسر خواهیم کرد.

وی از تشکیل کمیته‌ای برای پیگیری وضعیت بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ خبر داد و گفت: در کانون عالی بازنشستگان این کمیته تشکیل شده و تمام سعی ما بر این است که هیچ مشکلی سر راه درمان بازنشستگان نباشد که تا حدود زیادی نیز موفق شده‌ایم.

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی گفت: شرکت بیمه آتیه سازان یکی از شرکتهای پرقدرت در بخش بیمه است که باوجود مشکلاتی که بیمه دانا برای بازنشستگان ایجاد کرده بود در حال حاضر این افراد برای دریافت خسارات بیمه ای خود هیچ مشکلی ندارند.

به گفته بیات، به طور شبانه روزی بیمه تکمیلی بازنشستگان رصد می‌شود و در صورت مراجعه بازنشستگان در کمترین زمان با رایزنی با مسئولان بیمه آتیه سازان، مشکل آنها برطرف خواهد شد.

کد خبر 246637
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز