شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۳
۰ نفر

باندی موسوم به پنجک که اقدام به تهیه و توزیع کوکائین در پایتخت می‌کرد منهدم شد.

سردسته این شبکه وقتی سرمایه‌اش به 40میلیارد تومان رسید جشن میلیاردر شدن برپا کرد که دستگیر شد.سردسته این باند که پسری 32ساله است نه‌تنها اقدام به قاچاق مواد‌مخدر می‌کرد بلکه کلکسیونی از جرایم در پرونده‌اش به ثبت رسانده بود.

سردار مویدی، رئیس پلیس مبارزه با مواد‌مخدر کشور افزود: این فرد بارها به اتهام ارتکاب جرایم مختلف ازجمله ایجاد رعب‌و‌وحشت و حمل و توزیع مواد‌مخدر دستگیر شده و در اختیار مراجع قضایی قرار گرفته بود اما هر بار که آزاد می‌شد به فعالیتش ادامه می‌داد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد‌مخدر با اعلام اینکه پلیس با توجه به پیچیدگی فعالیت این باند زمان زیادی را صرف شناسایی آن کرد، گفت: اعضای این باند که معروف به پنجک هستند در تهران فعال بودند و در این عملیات اموال قابل توجهی از اعضای این باند و سرکرده آن در شمال شهر پایتخت، اطراف کرج و شمال کشور کشف شد.

همچنین از سرکرده باند یک دستگاه قایق تفریحی که از خارج از کشور خریداری کرده بود در سواحل شمال کشور کشف شد. سردار مویدی ادامه داد: این متهم در یک جشن بزرگ که به مناسبت رسیدن سرمایه‌اش به 40میلیارد تومان برپا کرده بود، عده زیادی از دوستانش را دعوت کرده و یک میلیارد تومان هزینه برگزاری این جشن کرده بود.وی تصریح کرد: از این متهم خودروهای گران‌قیمتی ازجمله جنسیس، لکسوس و خودروهای صدها میلیونی کشف و ضبط شده است.رئیس پلیس مبارزه با مواد‌مخدر کشور گفت: در این پرونده 6متهم شناسایی و دستگیر شدند که در لحظه دستگیری 2کیلو کوکائین و انواع مواد‌مخدر صنعتی و سنتی از آنها کشف و ضبط شد.

کد خبر 259036
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز