جمعه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۷
۰ نفر

مدتی قبل مأموران پایگاه دوم پلیس مبارزه با مواد‌مخدر تهران در جریان فعالیت ۲قاچاقچی قرار گرفتند که با کمک همدستانشان دست به فروش گسترده هرویین در محدوده شهرک راه‌آهن می‌زدند.

باند قاچاق

 از همان زمان تحقیقات برای دستگیری اعضای این باند شروع شد و مأموران با شناسایی محل فعالیت آنها، این محل را زیرنظر گرفتند. تحقیقات پلیس 3‌ماه طول کشید تا اینکه اطلاعات کاملی از زمان‌ها و نحوه فعالیت این باند به‌دست آمد. به این ترتیب دستور بازداشت قاچاقچیان صادر شد و مأموران عملیات ضربتی برای دستگیری اعضای باند را شروع کردند.

وقتی مأموران وارد مخفیگاه این باند شدند، آنها برای فرار از محاصره پلیس دست به اسلحه و شمشیر بردند و شروع به مقاومت در برابر پلیس کردند. این درگیری که با شلیک گلوله از سوی پلیس همراه بود، خیلی زود با مجروح شدن 2عضو باند خاتمه یافت و علاوه بر این دو مرد جوان، 3عضو دیگر باند نیز از سوی پلیس دستگیر شدند.ماموران در بازرسی مخفیگاه متهمان 146کیلو و 540گرم هرویین و یک تن مواداولیه مورد نیاز برای تولید هرویین به همراه سلاح کمری، فشنگ، یک قبضه اسلحه برنو و 4خودروی مدل بالا ازجمله بنز، پرادو و اسپورتیج کشف کردند.

به گفته سرهنگ محمد بخشنده، سرپرست پلیس مبارزه با مواد‌مخدر تهران، 2متهم مجروح به بیمارستان منتقل شدند و با انتقال 3همدست دیگر آنها به مقر پلیس، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری همدستان احتمالی دیگر آنها ادامه دارد.

کد خبر 258918
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز