همشهری آنلاین: رییس دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌ها و فضای این دانشگاه در تابستان گفت: بخشنامه‌ای درخصوص ترم تابستانی دانشجویان تدوین شده که بزودی ابلاغ می‌شود.

به گزارش ایسنا، دکتر حمید میرزاده در سومین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با بیان اینکه برنامه دانشگاه آزاد اسلامی در سال 1393 به شکلی هدفمند و در ابعاد مختلف از جمله اقتصاد دانش‌بنیان طراحی شده است، گفت: بنابراین از هیئت‌های امنای استانی می‌خواهیم به صورت جدی برای تولید ثروت و کاهش وابستگی به شهریه اقدام کنند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اولویت‌های دانشگاه آزاد در سال جاری، اظهار داشت: توسعه کیفی علم در استان‌ها، توسعه مدارس سما، هدفمندسازی و مهارت‌محوری رشته‌های دانشگاهی، توجه به بیمه سلامت و بیمه تکمیلی دانشجویان از برنامه های دانشگاه آزاد در این سال است.

میرزاده افزود بخشنامه در خصوص ترم تابستانی تدوین شده است و بزودی ابلاغ خواهد شد که طی آن از ظرفیت‌ها و فضای دانشگاه آزاد در تابستان استفاده خواهد شد تا دانشجویان نیز در زمان کمتری مدرک مقطع تحصیلی خود را به پایان برسانند.

میرزاده با تاکید بر گسترش تحصیلات تکمیلی در استان‌ها به شیوه‌های پژوهش‌محور و استاد‌محور اشاره کرد و افزود: دکترای پژوهش‌محور می‌توانند 50 درصد از شهریه خود را از راه خدمات به صنعت تامین کنند.

کد خبر 258890
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز