همشهری آنلاین: رییس پلیس پایتخت نسبت به برگزاری تجمع غیرقانونی معترضان به وضعیت حجاب در میدان فاطمی واکنش نشان داد و گفت: رعایت قانون در وهله اول باید مدنظر آحاد جامعه باشد.

سردار حسین ساجدی نیا در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره تجمع غیرقانونی روز چهارشنبه تعدادی از افراد در میدان فاطمی تهران گفت: پایبندی به قانون باید فصل‌الخطاب همه مردم در نظام اسلامی باشد.

وی با تاکید بر اینکه مباحث اخلاقی و به ویژه بحث عفاف و حجاب از موضوعات بسیار مهمی است که دین اسلام نیز بر رعایت و حفظ حرمت آن تاکید ویژه داشته است درباره تجمعی که روز چهارشنبه در اعتراض به وضعیت حجاب در میدان فاطمی برگزار شد، گفت: همه ما از دغدغه‌های دوستداران پرشور و انقلابی در حوزه حجاب آگاهیم. اما این موضوع باعث نمی‌شود که بدون اخذ مجوز اقدام به برپایی مراسم یا تجمعی شود.

رییس پلیس پایتخت ادامه داد: بنابراین رعایت قانون در وهله اول باید مدنظر آحاد مردم جامعه به ویژه دوستداران انقلاب باشد و آنان در چارچوب مقررات پیگیر مطالبات و خواسته‌های خود باشند.

ساجدی نیا با بیان اینکه پلیس به عنوان تامین‌کننده نظم و امنیت عمومی در راستای عمل به قانون حرکت کرده و خواهد کرد، گفت:‌ بنابراین پلیس با هرگونه هنجارشکنی فارغ از موضوع برخورد کرده و می‌کند که در مورد تجمع اخیر نیز اقدامات قانونی در خصوص هدایت تجمع‌کنندگان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

کد خبر 258836

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز