همشهری آنلاین: تمام مشمولان دیپلم و زیر دیپلم دارای برگ آماده به خدمت در تاریخ ۱۹ اردیبهشت ماه سال جاری برای اعزام به خدمت فراخوانده شدند.

به گزارش ایرنا، سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی ضمن فراخوان تمام مشمولان غایب و غیرغایب متولد 1355 تا پایان اردیبهشت ماه 1375 برای انجام خدمت دوره ضرورت، طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تمام مشمولان دیپلم و زیر دیپلم سال‌های مذکور که برگ آماده به خدمت به تاریخ اردیبهشت ماه سال 1393 از سازمان وظیفه عمومی ناجا دریافت کرده‌اند باید رأس ساعت، تاریخ، محل و مراکز تعیین‌شده به منظور اعزام به خدمت دوره ضرورت حضور به هم رسانند.

بر اساس این گزارش، تمام مشمولان دیپلم و زیر دیپلم غایب و غیرغایب ساکن تهران بزرگ که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ اردیبهشت ماه سال 1393 هستند، باید رأس ساعت 6 صبح روز شنبه 20 اردیبهشت ماه به محل و مراکزی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در قالب برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش ابلاغ شده، حضور یافته تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

تمام مشمولان دیپلم و زیر دیپلم غایب و غیرغایب ساکن سایر استان‌های کشور که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ اردیبهشت ماه سال 1393 هستند، باید رأس ساعت 7 صبح شنبه 20 اردیبهشت ماه به محل و مراکزی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در قالب برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش ابلاغ شده است، حضور یافته تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

به موجب قانون، تمام متولدین سال‌های 1355 تا پایان اردیبهشت ماه سال1375 مشمول قانون خدمت وظیفه عمومی بوده و باید برای تعیین تکلیف مشمولیت خود را به سازمان وظیفه عمومی ناجا معرفی کنند.

چنانچه در مهلت‌های مقرر قانونی خود را به این سازمان معرفی نکنند، غایب شناخته شده و طبق ماده 58 قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

همچنین آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تا کنون موفق به دریافت برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش نشده‌اند، می‌توانند به نزدیکترین دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) مراجعه کرده و نسبت به دریافت برگ مذکور اقدام و بر اساس اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند. عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین‌شده، غیبت محسوب می‌شود.

کد خبر 258793
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز