چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: مونیکا لوینسکی پس از مدت‌ها سکوت خود را شکست و گفت که می‌خواهد درخصوص رابطه‌اش با بیل کلینتون که باعث تحقیر جهانی وی شد، سخن بگوید.

مونیکا لوینسکی سکوتش را می‌شکند

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، لوینسکی که اکنون 40 سال دارد، در دهه دوم زندگی خود بود که با افشای رابطه‌اش با بیل‌ کلینتون، رئیس‌جمهوری اسبق آمریکا با اعتراضات زیادی روبرو شد و تا مرز خودکشی پیش رفت.

وی اکنون پس از سال‌ها تصمیم گرفته است تا حوادث آن دوران را از دیدگاه خود در یک مجله به چاپ برساند. لوینسکی در این خصوص در مصاحبه با وب‌سایت مجله ونیتی‌فر گفت: من تصمیم گرفتم تا به داستانم پایان دهم و سرانجام به گذشته‌ام شکل دهم.

وی گفت که بسیاری پس از سکوت طولانی مدت او معتقد بودند که کلینتون احتمالا با ارائه پول او را ساکت نگه داشته است. وی همچنین با اشاره غیر مستقیم به کاندیداتوری احتمالی هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه سابق آمریکا و همسر بیل کلینتون برای انتخابات ریاست جمهوری 2016 گفت: دیگر ساکت ماندن در خصوص گذشته خودم و آینده دیگران کافی است.

بیل کلینتون پس از این رسوایی توسط مجلس نمایندگان آمریکا استیضاح شد اما سنای آمریکا او را تبرئه کرد. این در حالی است که لوینسکی با مشکلات متعددی روبرو شد و حتی فرصت‌های شغلی خود را به این دلیل از دست می‌دهد.

کد خبر 258781
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز