همشهری آنلاین: تیم پتروشیمی بندرامام در بازی دوم خود در ورزشگاه آزادی تهران موفق شد میزبان خود را با پیروزی پشت سر بگذارد.

basketball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، بازیکنان نامی و تکنیکی مهرام و پتروشیمی بندرامام در بازی چهارم فینال بسکتبال زیبایی را به نمایش گذاشتند. در کوارتر اول تیم پتروشیمی بندر امام 7 بر 3 پیش افتاد. این اختلاف در دقایق پایانی به دو امتیاز رسید و در نهایت با برتری نماینده خوزستان در امتیاز 18 بر 16 به پایان رسید.

کوارتر دوم هر دو تیم پایاپای و با اختلاف یک امتیاز پیش رفتند و در پایان تایم بازی، نتیجه 39 بر 38 که نشان از برتری پتروشیمی بندرامام بود روی اسکوربورد نقش بست .

نیمه دوم اوج هیجان و حساسیت بازی بود. امتیازات یک به یک بین هر دو تیم تقسیم می‌شد تا این که ارسلان کاظمی با یک پرتاب 78 بر 75 پتروشیمی را پیش انداخت. این اختلاف تا ثانیه‌های پایانی بازی ادامه داشت و این بار صمد نیکخواه بهرامی با دو پرتاب پنالتی باز هم اختلاف را در سه ثانیه پایانی به عدد یک رساند. سرنوشت این بازی زیبا و نفس‌گیر در حالی که با وارد سبد شدن پرتاب اوشین ساهاکیان به سود مهرام تغییر می‌کرد، در نهایت با نتیحه 78 بر 77 سومین پیروزی پتروشیمی بندرامام را رقم زد.

بازی پنجم فینالیست‌های لیگ برترساعت 17:00 روز جمعه (19 اردیبهشت) در سالن اندیشه ماهشهر برگزار می‌گردد. تیم پتروشیمی بندرامام در صورت پیروزی در این دیدار خانگی برای دومین فصل متوالی عنوان قهرمانی لیگ برتر را به نام خود ثبت خواهد کرد.

 

کد خبر 258699
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز