همشهری آنلاین: قسمت پنجم سریال فینال با برد تیم پتروشیمی بندر امام مقابل مهرام تهران همراه بود.

Mahram-Petrochemi

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکبتال، بازی پنجم تیم‌های مهرام و پتروشیمی بندر امام در سالن بدون تماشاگر اندیشه ماهشهر برگزار شد. این بازی در حالی آغاز شد که پتروشیمی بندر امام برای رسیدن به عنوان قهرمانی به یک پیروزی و مهرام به سه پیروزی احتیاج داشت.

مهرام در این دیدار شروع بهتری نسبت به حریف خود داشت و موفق شد با دو پرتاب پنالتی حدادی و پرتاب دو امتیازی نیکخواه بهرامی 6 بر 0 پیش افتد. بازیکنان تیم پتروشیمی سعی داشتند با پرتاب‌های 3 امتیازی اختلاف بازی را به نفع خود تغییر دهند، اما پرتاب‌های ناموفق پتروشیمی شرایط بازی را به سود مهرام تغییر داد. بازی هماهنگ حامد حدادی و صمد نیکخواه بهرامی در مقابل مهار گیبسون باعث شد تا کوارتر اول با نتیجه 20 بر 28 با برتری مهرام خاتمه پیدا کند.

در کوارتر دوم بازی باز هم نقش آفرینی حدادی و صمد نیکخواه بهرامی اختلاف بازی را در دو دقیقه مانده به پایان نیمه اول به 21 امتیاز رساند؛ اختلافی که در چهار بازی گذشته این دو تیم در فینال بی‌سابقه بود. در ادامه بازیکنان پتروشیمی بندر امام با دو پرتاب سه امتیازی مهدی کامرانی و حامد آفاق موفق شدند اختلاف بازی را به 13 امتیاز برسانند، اما حامد حدادی و صمد نیکخواه بهرامی با امتیازآوری خود نیمه اول را با نتیجه 57 بر 40 به اتمام بردند.

دو تیم در کوارتر سوم بازی متفاوتی را به نمایش گذاشتند. شروع خوب بازیکنان پتروشیمی 11 امتیاز برای این تیم به ارمغان آورد و اختلاف بازی را به عدد 6 رساند و در 5 ثانیه پایانی این کوارتر، ارسلان کاظمی با یک پرتاب دو امتیازی بازی را در امتیاز 71 به تساوی کشاند.

زردپوشان بندر امام که به خوبی موفق شده بودند اختلاف 20 امیتاز بازی را به صفر برسانند، با روحیه بهتری در کوارتر چهارم به میدان رفتند و با هنرنمایی بهنام یخچالی و ارسلان کاظمی 78 بر 75 پیش افتادند. با این نتیجه تیم پتروشیمی بندر امام فقط 6 دقیقه تا کسب عنوان قهرمانی فاصله داشت. بازیکنان مهرام که برای حفظ شانس قهرمانی خود فقط 4 دقیقه زمان برای جبران 4 امتیاز عقب افتاده فرصت داشتند، توانستند با پرتاب حامد حدادی در یک دقیقه پایانی اختلاف را به یک امتیاز برساندند و در 30 ثانیه پایانی نیز با پرتاب سه امتیازی فرید اصلانی 91 بر 89 بازی را به سود خود تغییر دادند. اما این نتیجه در نهایت با پایان وقت‌های قانونی بازی با تساوی 91 خاتمه پیدا کرد.

در اوتایم اول دو تیم پایاپای پیش رفتند اما با 3 پرتاب پنالتی گیبسون و اسلم دانک زیبای ارسلان کاظمی بازی با نتیجه 101 بر 97 به سود پتروشیمی بندر امام در 28 ثانیه پایانی در جریان بود که با خطای غیر ورزشی صمد نیکخواه بهرامی در نهایت با نتیجه 110 بر 106 عنوان قهرمانی این فصل مسابقات با قبول تنها یک شکست به پتروشیمی بندر امام رسید.

 

کد خبر 258968
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز