مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۹
۰ نفر

شهردار تهران در مراسم تجلیل از کارگران نمونه شهرداری به گلایه‌هایی لب گشود.

ghalibaf

شاید آن چیزی که بیش از هر چیز قالیباف را وادار کرد‌ در این مراسم اینگونه سخن بگوید، بداخلاقی‌ها و فضاسازی‌هایی بود که به‌ویژه در اخبار برخی رسانه‌های منتسب به صلاح‌طلبان طرح شده بود.

شایعه رفتن قالیباف از شهرداری و بازداشت فرزند وی ازجمله این شایعات بود که در برخی رسانه‌های نزدیک به دولت نیز بازتاب یافته بود، اما شهردار تهران در مراسم تقدیر از کارگران در فرازی از سخنان خود به این موضوعات واکنش نشان داد و با بیان اینکه شایعات و جو‌سازی‌‌ها کم نیست، گفت: یک‌روز می‌گویند پسر قالیباف را گرفته‌اند و در زندان است و یک روز دیگر می‌گویند قالیباف امروز از شهرداری می‌رود یا فردا! او در پاسخ به این شایعات گفت:

پسر من معلمی است که دارد کارش را انجام می‌دهد. ما نیز اینجا خدمتگزار مردمیم و با کمک شما کارگران عزیز و غیرت و روحیه جهادی و نیز امر به معروف و نهی از منکر واقعی به‌کار خود ادامه می‌دهیم. این سخنان قالیباف در حالی مطرح می‌شود که اگرچه بسیاری از شایعات ایام انتخابات حتی بعد از انتخابات و در زمان انتخاب شهردار نیز ادامه داشت اما او واکنش نشان نداد.

ابتدا پروژه استعفا و تبلیغ آن در رسانه‌ها در حالی دنبال می‌شد که شهروندان تهرانی از عملکرد شهرداری رضایت داشتند و طبیعتا این امواج تخریب رسانه‌ای با اقبال افکار عمومی مواجه نمی‌شد، بنابراین پروژه انتشار شایعات در دستورکار قرار گرفت و این شایعات حتی به خانواده شهردار هم سرایت پیدا کرد؛

چنانکه برخی سایت‌های بی‌نام و نشان از دستگیری فرزند قالیباف خبر دادند و سعی کردند با دامن‌زدن به این اخبار کذب از دریچه دیگری هجمه به شهردار تهران را آغاز کنند. شاید به همین دلیل بود که دیروز‌قالیباف درباره حضور خانوادگی خود در مراسم‌های شهرداری همچنین‌گفت: من در تمام این سال‌ها تنها یک جلسه با خانواده خود در کنار کارمندان شریف بهشت‌زهرا بودم، اما در سایت‌های مختلف نوشتند که قالیباف با خانواده‌اش پشت‌میز نشسته و پول بیت‌المال را می‌خورد؛ درحالی‌که هیچ اشاره‌ای به اصل ماجرا و حضور من و خانواده‌ام در کنار این قشر زحمتکش نکردند.

کد خبر 258426
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز