یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۱
۰ نفر

قضات دادگاه کیفری استان تهران راننده قلابی سرویس مدرسه را که ۹دختر دانش‌آموز را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده بود به ۴بار اعدام، ۲۰سال زندان و ۱۷۳ضربه شلاق محکوم کردند.

این مرد 28ساله که ابوالفضل نام دارد 11آبان‌ماه سال گذشته دستگیر شد و در جریان بازجویی‌ها اعتراف کرد صبح‌ها به‌عنوان راننده سرویس مدرسه سر راه دختربچه‌ها قرار می‌گرفت و با این ترفند که راننده سرویس اصلی بیمار و او راننده جایگزین است، دختران دانش‌آموز را سوار خودروی پژو‌اش می‌کرد و در ادامه آنان را با تهدید چاقو مورد آزار و اذیت قرار می‌داد. هرچند این مرد با شکایت خانواده دختربچه‌ای 11ساله دستگیر شده بود اما انتشار تصویر بدون پوشش او در روزنامه‌ها ابعاد پرونده را گسترده‌تر کرد و سبب شد تعداد شاکیانش به 9نفر برسد.

او در بازجویی‌ها به آزار و اذیت دختران دبستانی اعتراف کرد و بررسی‌های بیشتر نشان داد او به 4نفر از دختر بچه‌ها تجاوز کرده است. به این ترتیب متهم صبح شنبه در شعبه 113دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی حسین اصغرزاده به‌طور غیرعلنی محاکمه شد. او در جلسه محاکمه ادعای عجیبی مطرح کرد و گفت بی‌گناه است. با وجود این 5قاضی عالی رتبه دادگاه کیفری با توجه به اعترافات قبلی وی و همچنین گزارش پزشکی قانونی و سایر شواهد و قرائن موجود در پرونده، مرد شیطان‌صفت را گناهکار تشخیص دادند و او را به اشد مجازات محکوم کردند. براساس این حکم، مرد شیطان‌صفت به اتهام تجاوز به عنف به 4دختربچه به 4بار اعدام، به اتهام آدم‌ربایی به تحمل 15سال حبس و 99ضربه شلاق و به اتهام سرقت به تحمل 5سال حبس و 74ضربه شلاق محکوم شد. درصورت تأیید این حکم از سوی دیوان‌عالی‌کشور، شمارش معکوس برای اعدام این مرد شیطان صفت آغاز خواهد شد.

کد خبر 258410
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز