همشهری‌آنلاین: حالا که اسامی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از طریق وزارت ورزش اعلام شده، یک نام خارج از این هیات مدیره زیاد شنیده می‌شود؛ محمد پوستی.

خبرآنلاین نوشت: از پوستی که اسپانسر اصلی پرسپولیس است و 30 میلیارد تومان پول برای این باشگاه خواهد آورد، اطلاعات زیادی در دست نبود و کمتر او را می شناختند. فقط شایعاتی می شنیدیم مبنی بر اینکه پوستی یک پاساژساز قدرتمند و متمول است و با پول هایش می‌خواهد پرسپولیس را از شرایط بد اقتصادی نجات دهد. اما پاسخ این سوال که «محمد پوستی کیست؟» را باید از اهالی سینما جویا می‌شدیم.

پوستی مدتی معاون شبکه تهران بوده. آخرین کاری که برای تلویزیون ساخت، سریالی بود به نام زیربازارچه با بازی اکبر عبدی و رضا ژیان. بعد از آن برای حدود دو سال به کانادا رفت و در بازگشت به حلقه دوستان بیادی، انصاری فرد و حبیب کاشانی اضافه شد. در همین سالها، تهیه کنندگی در سینما را ادامه داد و فیلمی چون صحنه جرم/ ورود ممنوع را تهیه کرد.

در تمام این مدت، کاشانی و بیادی را پشت صحنه فیلم‌هایی می‌برد که در حال ساخت بود. سرمایه‌گذاری فیلم پسر آدم، دختر حوا نیز از دیگر کارها در کارنامه پوستی است. او درخواست داده بود تا یک شهربازی در جاده ساوه بسازد و در مقعطی نیز به کار واردات چرم مصنوعی رو آورد.

نمایندگی یکی از تولیدکنندگان پوشاک آقایان را در اختیار درآورد و حالا نیز شایعه شده در میرداماد صاحب چند دهنه مغازه است و همچنین در امر ساخت پاساژ، شرکای تجاری دیگری هم دارد.

او قرار بود در زمینه سینما، با بهروز افخمی هم همکاری کند که گویا چنین اتفاقی رخ نداد.

محمد پوستی، مردِ در سایه باشگاه پرسپولیس، یک چهره اقتصادی است.

کد خبر 258050
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز