چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: دور چهارم از رقابت‌های گروهی مسابقات تیمی قهرمانی جهان روز چهارشنبه (۱۰ اردیبهشت) در توکیو پیگیری شد.

Nima-Noushad

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، دور چهارم مرحله گروهی پیکارهای مردان قهرمانی جهان در ورزشگاه یویوگی شهر توکیو برگزار شد و ملی‌پوشان کشورمان مقابل پاراگوئه به یک پیروزی آسان دست یافتند.

در این دیدار که پوریا عمرانی به جای افشین نوروزی در ترکیب تیم ایران قرار گرفت، ملی‌پوشان کشورمان 3 بر 0 پاراگوئه را شکست دادند.
نیما و نوشاد عالمیان و پوریا عمرانی سه ملی پوش بابلی کشورمان در هر سه بازی خود در این مسابقه برنده شدند تا ایران به سومین پیروزی خود در گروه دوم رقابت‌های دسته دو جهان دست یابد.

اما در حساس‌ترین مسابقه این روز تیم‌های هند و ایتالیا به مصاف هم رفتند که در نهایت ایتالیا موفق شد 3 بر 2 هند را شکست دهد و با توجه به باخت 3 بر 2 ایتالیا مقابل ایران و پیروزی 3 بر 2 هند برابر ایران، با گیم شماری تیم کشورمان از این دو تیم جلو افتاد.

در پایان دور چهارم مرحله گروهی ملی‌پوشان کشورمان به همراه ایتالیا و هند با 7 امتیاز رتبه‌های اول تا سوم را در اختیار دارند و آرژانتین با 6 امتیاز در مکان چهارم قرار دارد. تیم‌های استرالیا و پاراگوئه هر کدام با 5 و 4 امتیاز رده‌های بعدی را در اختیار دارند.

 

کد خبر 257931
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز