یکشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: طی توافق مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران، ششمین جشنواره «نماز و نیایش» در دی ماه سال جاری برگزار می‌شود.

پوستر تجسمی

به گزارش مهر، در جلسه مشترک حبیب ایل‌‍ بیگی، فرید فرخنده کیش، امیر لطفیان سرپرست امور جشنوارها و بین‌الملل، علی رضا کریمی صارمی مدیر آژانس عکس ایران، آرش رصافی معاون تولید و پشتیبانی فنی، طیبه فلکیان سرپرست امور استان‌های انجمن سینمای جوانان ایران با حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا ایزدپناه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم درباره زمان و نحوه برگزاری دوسالانه ملی نماز و نیایش دردی ماه سال جاری توافق شد.

در این جلسه درباره اهمیت برگزاری جشنواره «نماز و نیایش» و حمایت از تولید فیلم کوتاه و مستند با مضمون نماز و نیایش بحث و تبادل نظر شد و هر دو طرف به برگزاری این جشنواره تاکید کردند.

ششمین دوسالانه ملی «نماز و نیایش» در بخش‌های فیلم کوتاه، فیلمنامه و عکس برگزار خواهد شد.

این جشنواره به منظور تشویق و ترغیب هنرمندان و ارتقا سطح فرهنگ و بینش هنری در جهت اعتلای جایگاه والای نماز و نیایش، گسترش فرهنگ نماز و نمازخوانی، تقویت مبانی فرهنگ عمومی مبتنی بر باورهای ارزش‌های دینی و به کارگیری ابزارهای هنری ارایه‌ آفرینش‌های جذاب در حیطه موضوعات دینی و پرداختن به امر معنوی نماز و نیایش به منزله یکی از جلوه‌های بی‌بدیل روحی انسان برگزار می‌شود.

کد خبر 257507
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز