همشهری آنلاین: امام جمعه مشهد با انتقاد از این جمله که "نمی‌خواهیم با شلاق مردم را به بهشت ببریم" گفت: شلاق که سهل است با همه قدرت جلوی کسانی که مانع بهشت رفتن مردم شوند خواهیم ایستاد.

علم‌الهدی آیت‌الله

به گزارش مهر، آیت‌الله احمد علم الهدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مشهد مقدس در جوار ملکوتی ثامن الائمه(ع) گفت:‌صاحب فیس‌بوک یک صهیونیست است و صیهونیست‌ها بی‌دلیل میلیارد دلار پول برای یک شبکه اجتماعی پرداخت نمی کنند.

وی با بیان اینکه ما شبکه اجتماعی را می‌فهمیم و آن را حالی‌مان می‌شود گفت: یک شبکه اجتماعی که کارش دشمنی با پیغمبر است شما باید در مقابل این چه کاری انجام بدهید.

امام جمعه مشهد افزود: شما باید زمانی شبکه اجتماعی بگذارید که مدیریتش در دست خود شما باشد و بتوانید مسائل زیانبارش را از بین ببرید.

وی افزود: اینکه می‌گوییم نمی‌خواهیم با شلاق مردم را به بهشت ببریم درست نیست چرا که اصلا مسیر فطری انسان‌ها بهشت است و اگر انسان‌ها با مسیر فطری خودشان حرکت کنند حتما به بهشت می‌روند و کار پیغمبر هم مبارزه با کسانی بود که قصد جلوگیری از رفتن مردم به بهشت را داشتند.

امام جمعه مشهد تاکید کرد: شلاق که سهل است با همه قدرت جلوی کسانی که قصد دارند جلوی بهشت رفتن مردم را بگیرند خواهیم ایستاد. [روحانی: با شلاق نمی‌شود مردم را به بهشت برد؛ در زندگی مردم مداخله نکنید]

کد خبر 260957
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز