مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۵
۰ نفر

گروه شهری: گردهمایی «توسعه و ترویج فرهنگ قرآن، نماز، مسجد و انجام کار فرهنگی» دیروز با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز و سیدمحمد هادی ایازی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران و کارکنان متروی تهران برگزار شد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران در این گردهمایی از تصویب 11مصوبه خبر داد و گفت: تشکیل شورای راهبردی توسعه فعالیت‌های فرهنگی، برگزاری نماز جماعت، پخش سرود شعرای نامی با محتوای معرفتی و کلاس آموزشی برای کارکنان مترو اهم این مصوبات را به‌خود اختصاص داده‌اند. ایازی با تأکید بر اجرای مصوبات جلسه‌های هم‌اندیشی با رئیس ستاد اقامه نماز تصریح کرد: مقدمات اجرای مصوبات جلسه‌‌های مذکور در اسرع وقت انجام می‌شود و تمام همت مدیریت فرهنگی بر اجرای صحیح و اصولی این مصوبات متمرکز خواهد بود.

وی با اشاره به دیگر مصوبات جلسه هم‌اندیشی مسئولان مترو با رئیس ستاد اقامه نماز گفت: توسعه نمایشگاه عکس و نقاشی با پیام‌های معرفتی، پخش دعا در ساعت‌های اولیه روز، انجام امور فرهنگی متناسب با مناسبت‌ها، توسعه نمازخانه‌ها و توجه به ویژگی‌های مخاطبان در ارائه پیام‌ها دیگر مصوبات این جلسه محسوب می‌شوند.

حجت‌الاسلام قرائتی نیز در این گردهمایی، کار شهرداری در توسعه حمل‌ونقل عمومی به‌خصوص مترو را قابل تقدیر دانست و گفت: جابه‌جایی روزانه سه میلیون نفر در شهر تهران از طریق مترو، صرفه‌جویی در وقت و هزینه آنها دارد که این امر در ذات خود منشأ بسیاری از کارهای خیر خواهد بود.

مدیر موفق کسی است که نگاه به گذشته، او را مغرور نکند بلکه در او انگیزه انجام کارهای بیشتر و پیشرفت ایجاد کند. وی بااشاره به عملکرد فرهنگی و اجتماعی شرکت مترو ادامه داد: فعالیت‌های بسیار خوبی در حوزه فرهنگی - اجتماعی در مترو انجام شده است که از میان آنها می‌توان به حضور روحانیون در ایستگاه‌های مترو و ارائه مشاوره مذهبی به شهروندان اشاره کرد.

کد خبر 202219
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز