سه‌شنبه ۱۲ تیر ۱۳۸۶ - ۱۹:۲۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: دکتر حسین الهی قمشه‌ای که چندی قبل کتاب درقلمرو سعدی را به بازار کتاب عرضه کرده بود ، به زودی کتاب در قلمرو زرین و 365 درس گفتار درباره مثنوی مولوی را از سوی انتشارات سخن به بازار کتاب عرضه خواهد کرد.

به گزارش همشهری آنلاین کتاب در قلمرو زرین که زودتر از درس گفتارهای مثنوی این عرفان پژوه و ادیب عرضه خواهد شد ، دومین اثر از مجموعه جوانان و فرهنگ ایرانی است که در 365 بخش  علاقه مندان به زبان وادبیات کلاسیک انگلیسی زبان را با شاخص ترین نمونه های ادبیات انگلیسی اشنا خواهد کرد.

دکتر الهی قمشه‌ای که سخنرانی‌های وی هواداران فراوانی دارد در مقدمه کتاب خود نوشته است: دعوت ما این است که یک سال هر روز ساعتی در صحبت شاعران ونویسندگان ادب انگلیس و آمریکا به سربرند واز شهد لطف و شراب ذوق و حکمت صاحب دلان آن دیار تناول کنند و درکنار آن نیز با نقلی از لعل شاهدان پارسی گو کام خود شیرین گردانند.

اصغر علمی ، مدیر انتشارات سخن  د رگفت وگویی با همشهری آنلاین گفت که این کتاب هفته آینده( 16 تیر) دربازار کتاب ایران توزیع خواهد شد.
وی گفت که کتاب دیگر استاد که در قلمرو مولوی نام دارد نیز پس از صحافی تا پایان تیر ماه توزیع عمومی خواهد شد.

کتاب‌های یاد شده در مجموعه ای به نام جوانان و فرهنگ جهانی منشر می شوند که تاکنون کتابهای در قلمرو سعدی ، در قلمرو زرین و در قلمرو مولوی از این مجموعه منتشر شده اند و بقیه مجلدات این مجموعه نیز در دست اننتشار است.

کد خبر 25718

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز