چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۵
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: نماینده فوتبال کشورمان در آخرین دیدار مرحله گروهی خود در لیگ قهرمانان آسیا در عربستان پیروزی پرگلی برابر الفتح کسب کرد.

فولاد در عربستان

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال فولاد خوزستان در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان از ساعت 21:45 چهارشنبه 3 اردیبهشت در عربستان به مصاف الفتح رفت و با نتیجه 5 بر یک میزبان خود را شکست داد.

در نیمه اول این دیدار لوسیانو پریرا (10)، (35 و 44 پنالتی) سه بار برای فولاد گلزنی کرد تا شاگردان حسین فرکی با روحیه‌ای بالا به رختکن بروند. البته در نیمه اول الفتح نیز با اخراج حمدان در دقیقه 43 با یک یار کمتر بازی را دنبال کرد تا شرایط برای این تیم سخت‌تر شود.

بازی در نیمه دوم هم گل داشت و ابتدا این تیم الفتح بود که موفق شد توسط محمد الفهید (62) یکی از 3 گل خورده را جبران کند. در ادامه بار دیگر نماینده کشورمان توسط غلامرضا رضایی (80) به گل رسید. فولاد در آخرین ثانیه‌های این بازی نیز توسط رضایی به گل رسید تا این دیدار در نهایت با نتیجه 5 بر یک به سود نماینده کشورمان به پایان برسد.

دیگر بازی این گروه بین تیم‌های الجیش قطر و بنیادکار ازبکستان برگزار شد که این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود بنیادکار به پایان رسید تا بنیادکار بعد از فولاد خود را به عنوان تیم دوم این گروه معرفی کند و به مرحله یک هشتم نهایی برود.

فولاد با پیروزی برابر الفتح 14 امتیازی شد تا با اقتدار و بدون شکست راهی مرحله بعدی شود. بنیادکار نیز 8 امتیازی شد تا آخرین تیم راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا لقب گرفت.

کد خبر 257106
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز