همشهری آنلاین: تیم فوتبال فولاد خوزستان با برتری مقابل بنیادکار به صدرجدول گروه B لیگ قهرمانان آسیا رسید.

فولاد خوزستان

دیدار تیم های فولاد و بنیادکار از سری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در گروه B با برتری شاگردان حسین فرکی به پایان رسید تا این تیم تا پیش از بازی الجیش و الفتح به صدر جدول گروه B تکیه بزند.

این بازی که در هوای بهاری و مقابل 30 هزار هوادار فولادی برگزار شد در نیمه اول گلی در بر نداشت اما در نیمه دوم فرکی با به میدان آوردن پریرا کفه تهاجمی تیمش را سنگین تر کرد و حملات متعدد فولادی ها بالاخره در دقیقه 77 ثمر داد و با سانتر بختیار رحمانی این ایوب والی مدافع پیش تاخته فولاد بود که با یک ضربه سر تک گل تیمش و این بازی را به ثمر رساند تا فولاد روز خوبی را پشت سر بگذارد.

بازی هجومی فولادی ها باعث شده بود تا بنیادکار عقب بنشیند و به بازی تدافعی روی بیاورد تا با حداقل امتیاز اهواز را ترک کند اما شاگردان فرکی این اجازه را به ازبکی ها ندادند تا فولاد در مجموع 2 بازی از بنیادکار 4 امتیاز بگیرد. این تیم پیش از سال نو در تاشکند مقابل بنیادکار با تساوی یک _ یک متوقف شده بود.

فولادی ها که پیش از بازی با بنیادکار به دلیل تفاضل گل و با 5 امتیاز در رده دوم قرار داشت حالا با این برد 8 امتیازی شد و تا پیش از دیدار الجیش و الفتح موقتا در صدرجدول قرار گرفت تا در صورتی که الفتح بتواند در قطر از سد الجیش بگذرد صدرنشین جدید گروه B لقب بگیرد.

فولاد در این بازی با ترکیب سوشا مکانی، بختیار رحمانی، اسماعیل شریفات (پریرا) ، مهدی بدرلو، پادوانی، ایوب والی، مهرداد جماعتی، امید خالدی، ساسان انصاری (چاوز) ، غلامرضا رضایی (ایوب کلانتری) و سروش رفیعی به مصاف بنیادکار تیم چهارم جدول رده بندی لیگ ازبکستان رفت.

کد خبر 254397
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز