همشهری آنلاین: هشتمین مرحله مسابقات فرمول یک را رانندگان تیم فراری به نام خود ثبت کردند تا رقابت‌ آنها با تیم مک‌لارن مرسدس داغ‌تر شود.

در هشتمین مرحله این مسابقات که یکشنبه 1 ژوئیه (10 تیر) در مگنی کور فرانسه برگزار شد کیمی رایکونن و  فلیپ مسا رانندگان تیم فرارری با نیم دقیقه اختلاف نسبت به لوئیس همیلتون راننده مک‌لارن مرسدس از خط پایان گذشتند تا خود را به صدر جدول رده‌بندی تیمی مسابقات یعنی جایی که مک‌لارن مرسدس جا خوش کرده است نزدیک‌تر شوند.

رایکونن و مسا با کسب مقام‌های اول و دوم مسابقه بزرگ فرانسه، فراری به قهرمانی در مسابقات امسال امیدوار کردند

در مسابقه بزرگ مگنی کور رایکونن که مسابقه را در جایگاه سوم شروع کرده بود با زمان یک ساعت و 30 دقیقه و 200/54 ثانیه به پایان رساند تا برای دومین بار مسابقات امسال به قهرمان برسد و مک‌لارن مرسدس را از رسیدن به چهارمین قهرمانی متوالی بازنگه‌دارد. پس از رایکونن هم‌تیمی‌اش مسا با 2.5 ثانیه اختلاف و همیلتون با 32 ثانیه اختلاف دوم و سوم شدند.

در رده‌بندی تیمی مسابقات مک‌لارن مرسدس با  114 امتیاز اول است و فرارری و ب‌ام‌و هر کدام با 89 و 48 امتیاز دوم و سوم هستند. در رده‌بندی رانندگان هم همیلتون و آلونسو با 64 و 50 امتیاز اول و دوم هستند و مسا و رایکونن از فراری با 47 و 42 امتیاز سوم و چهارم هستند.

مرحله بعدی مسابقات روز 6 ژوئیه ( 15 تیر) در پیس سیلورستون انگلستان برگزار خواهد شد.

کد خبر 25613

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز