همشهری آنلاین: فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: پاسداران با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب برای تحقق شعار سال و بهره گیری از همه ظرفیت ها از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

علی رزمجو

سردار سرتیپ دوم علی رزمجو، دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: سپاه با عزم ملی و مدیریت جهادی، 35 سال است که به نظام و ملت ایران اسلامی خدمت کرده است.

وی بیان کرد: سپاه همه ساله با روحیه ایثار و از خودگذشتگی در ایامی که آحاد مردم درگیر سفرهای نوروزی و دید و بازدید بستگان هستند، اردوهای راهیان نور را با اشتیاق وصف ناپذیری برگزار می کند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه اضافه کرد:انجام ماموریت راهیان نور با این حجم بالا نشان از روحیه جهادی این نیرو دارد.

وی گفت:امسال نیز بیش از سه هزار زایر در قالب راهیان نور دریایی خلیج فارس با ترابری این نیرو به جزیره استراتژیک خارک اعزام شدند.

رزمجو افزود: این شمار زایر که مربوط به استان های مختلف کشورهستند که با دو فروند شناور به جزیره خارک ترابری شدند.

وی اضافه کرد: راهیان نور یکی از برنامه های ارزشمند فرهنگی است که اهمیت آن از سفرهای رهبر معظم انقلاب به عنوان شخص اول نظام جمهوری اسلامی در مناطق عملیاتی جنوب بخوبی درک می شود.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود:یکی از موثرترین راه های انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل های آینده اعزام کاروان های راهیان نور به سرزمین های ایثار است.

رزمجو گفت: برنامه ریزی برای اعزام اقشار مختلف بویژه دانشجویان و دانش آموزان به سرزمین های نور توسط سپاه بیانگر این است که این نیرو در خلق این حماسه فرهنگی و انتقال تجربیات رزمندگان دفاع مقدس جلودار بود و نقش بسزایی دارد.

کد خبر 255039
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز