دوشنبه ۴ فروردین ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: جانشین رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: با توجه به اتمام نیمه نخست تعطیلات نوروزی ترافیک در محورهای مواصلاتی خروجی این استان و از جمله مشهد از عصر دوشنبه چهارم فروردین افزایش می‌یابد.

پلیس راهور

سرهنگ یعقوب لطیف در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا با اشاره به ترافیک نیمه سنگین کنونی در محور خروجی آزاد راه شهید شوشتری مشهد، افزود: با توجه به بازگشت بخش زیادی از زائرین و مسافرین از عصر امروز این ترافیک در سایر محورها هم افزایش خواهد یافت.

وی اظهار داشت: خستگی و خواب آلودگی و واژگونی ناشی از آن عامل اصلی بخش اعظمی از تصادفات جرحی و فوتی محورهای مواصلاتی این استان را تشکیل می‌دهد و رانندگان و مسافرین باید در این مواقع از انجام رانندگی بپرهیزند و بعد از مدتی استراحت به سفر خود ادامه دهند.

سرهنگ لطیف گفت: رعایت نکردن فاصله طولی با خودروی مقابل، سرعت و سبقت غیر مجاز و خوردن و آشامیدن و استفاده از تلفن همراه در هنگام رانندگی از دیگر عوامل بروز تصادفات محسوب می‌شود و باید از این مساله خودداری کرد.

جانشین رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: به جز واژگونی یک دستگاه خودرو پژو پارس در محور سبزوار به شاهرود در عصر یکشنبه که بر اثر آن دو نفر مجروح شدند، تصادف خاصی در محورهای مواصلاتی استان طی یک روز گذشته رخ نداده است.

وی گفت: با توجه به برودت و وضعیت متغیر هوا و احتمال بارش برف در محورهای مواصلاتی استان طی چند روز آینده از رانندگان خواست در هنگام سفر تجهیزات ایمنی و از جمله زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و از سالم بودن وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کنند.

کد خبر 253845
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز