پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس پلیس راه استان قم، گفت: محور قم- گرمسار در ایام تعطیلات نوروز مسدود است و مسیر جایگزین هم آزاد راه قم- تهران و برای وسایط نقلیه سنگین جاده قدیم قم- تهران است.

پلیس راه

به گزارش ایسنا منطقه قم، سرهنگ اردشیر جمشیدی راد روز پنج شنبه با اعلام این خبر افزود: دوربین‌های کنترل سرعت آزاد راه قم-تهران، قم-کاشان فعال است از همین رو رانندگان باید با احتیاط رانندگی کنند.

وی‌ با بیان اینکه ایام نوروز به عنوان یکی از بزرگ‌ترین رزمایش‌های ترافیکی است، گفت: پرسنل پلیس راه برای خدمت دهی به مردم در این ایام به صورت آماده باش کامل در خدمت مسافران و زائران کریمه اهل بیت (س) است.

رئیس پلیس قم با اشاره به اینکه شهر قم راه مواصلاتی بین ۱۷ استان است، افزود: بسیاری از موارد هدف نهایی مسافران شهر قم نیست اما برای ساعاتی را در استان برای زیارت کریمه اهل بیت (س) و مسجد مقدس جمکران توقف می‌کنند.

جمشیدی راد با تاکید براینکه در چند روز اول عید به ویژه ساعات منتهی به سال تحویل جاده قم در تمام مسیر با ترافیک مواجه می‌شود، تصریح کرد: پیش بینی می‌شود این ترافیک امروز و فردا بیشتر شود از همین رو می‌طلبد مردم قوانین را در دستور کار خود قراردهند.

وی با تاکید براینکه بستن کمربند ایمنی لازم و ضروری است، گفت: سامانه پیامکی برای مسافران طراحی شده است که این مهم از اقدامات مهم پلیس راه برای مسافران نوروزی است.

رئیس پلیس راه قم با اشاره به اینکه مردم برای دریافت خدمات پلیس راه می‌توانند با ارسال شماره ۱ به سامانه پیامک ۱۱۰۱۲۰ از نحوه خدمات مطلع شوند، افزود: پلیس راه در کنار این سامانه پیامکی از کار‌شناسان و ناظران نامحسوس برای بررسی تخلفات استفاده می‌کنند.

جمشیدی تاکید کرد: رانندگان و مسافران در صورت ایجاد تصادف خسارتی وسایط نقلیه را از مسیر عبور خارج کنند و در صورت بروز تصادفات خسارتی با اطلاع به پلیس به مسئله رسیدگی می‌شود.

کد خبر 253742
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز