دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۵
۰ نفر

گروه حوادث: پلیس در تعقیب سارق جوانی است که با دستبرد به‌خودروی دانشجوی دکتری، پایان‌نامه‌ای که او مدت‌ها روی آن تحقیق کرده بود را نیز به سرقت برد.

متهم

 این سرقت اواخر آذرماه رخ داد و از همان زمان تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری سارق جوان آغاز شد اما هنوز هیچ ردی از او به‌دست نیامده است. مالباخته که دانشجوی رشته الکترونیک است به مأموران پلیس گفت: حدود ساعت 8:30 شب بود که با یکی از همکلاسی‌هایم داخل یک کافی‌شاپ در نزدیکی باغ‌قلهک در حال حرف زدن درباره موضوع پایان‌نامه دکتری و زمان دفاع از آن بودم.

من پس از مدت‌ها کار تحقیقاتی موفق شده بودم پایان‌نامه خوبی تهیه کنم و حتی زمان جلسه دفاع هم مشخص شده بود. متن کامل پایان‌نامه‌ام داخل لپ‌تاپم ذخیره شده بود و زمانی که در کافی‌شاپ بودم دزد ناشناسی کیفم را از صندوق عقب ماشینم دزدید. علاوه بر لپ‌تاپم، کارت‌های عابربانکم به همراه رمزشان داخل کیف بودند اما از همه مهم‌تر، پایان‌نامه‌ام بود که به سرقت رفته است. با شکایت این مرد، تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری سارق پایان‌نامه شروع شد.

بررسی‌ها نشان می‌داد که مرد سارق با استفاده از کارت‌های عابربانک مالباخته از چند دستگاه خودپرداز پول برداشته است که در ادامه تصویر سارق در دوربین مداربسته بانک به دست آمد.مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی تهران اعلام کرد: قاضی پرونده مجوز انتشار عکس به‌دست آمده از سارق را صادر کرده است و از کسانی که اطلاعی از مخفیگاه او دارند درخواست می‌شود اطلاعات خود را از طریق شماره تماس‌های 51055520 و 51055620 در اختیار کارآگاهان اداره بیستم پلیس آگاهی تهران قرار دهند.

کد خبر 253528
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز