همشهری آنلاین: پیکر پاک و مطهر سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس طی مراسمی با حضور مردم مؤمن شهرستان گرگان تشییع شد.

به گزارش ایرنا، پیکر این سه شهید پیش از آغاز خطبه‌های نماز جمعه این هفته، مورد استقبال نمازگزاران قرار گرفت و از درب ورودی مصلی تا داخل سالن بر دوش مردم تشییع شد.

مردم نمازگزار پس از برپایی نماز جمعه، پیکر این شهدا را بر دوش گرفته و تا ابتدای خیابان آموزشگاه جنگل (خیابان شهید بهشتی) شهر گرگان تشییع کردند.

معاون فرهنگی اداره کل آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان در حاشیه این مراسم در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا گفت: پیکر این شهدا پس از تشییع به شهرستان مینودشت انتقال می یابد و بناست در ساعت 17 امروز مراسم استقبال از ورودی شهرستان آغاز و سپس شهدا به سمت مصلی منتقل شوند.

سرهنگ ˈمحمدتقی ملک کشˈ افزود: مراسم وداع با پیکرهای این شهدا امشب پس از برپایی نماز مغرب و عشاء در مصلی شهر مینودشت برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: مراسم تشییع و خاکسپاری این شهدا، صبح فردا شنبه ساعت 9 صبح از میدان مرکزی مینودشت به سمت تپه نورالشهدا جنب دانشگاه آزاد اسلامی این شهر، برگزار می شود.

وی گفت: دو تن از این شهدا، 19 و 22 ساله بودند که در تک دشمن در سال 1367 در منطقه فاو به شهادت رسیدند و شهید دیگر که 35 ساله است در سال 1364 در عملیات والفجر 8 به خیل شهدا پیوست.

تعداد شهدای گمنام استان گلستان اکنون با حضور این سه شهید به 95 نفر رسید.

کد خبر 253051
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز