دوشنبه ۴ تیر ۱۳۸۶ - ۱۷:۵۷
۰ نفر

گروه ادب و هنر: با آمدن فصل تابستان، تالارهای تئاترشهر نیز با ورود نمایش‌های جدید و خداحافظی نمایش‌های رپرتواری رونق می‌گیرد.

در این هفته نمایش پنجره فولاد به کارگردانی سید‌جواد‌هاشمی‌تا هشتم تیرماه، بر صحنه است.

در این نمایش اکبر عبدی، محمود راسخ‌فر، محمود فرهنگ و عظیمه غبیشاوی به عنوان بازیگر حضور دارند. این نمایش در طول 50 اجرای خود تاکنون میزبان 27 هزار و 53 تماشاگر بوده است.

در تالار چهارسو نیز نمایش کالون و قیان کاستلیون به کارگردانی آرش دادگر ساعت 45/19 اجرا می‌شود. در این نمایش کامبیز امینی، فرید قبادی، خسرو شهراز، حمیدرضا نعیمی، یعقوب صباحی، بهناز نازی، مسعود رحیم پور، افشین ارجمند، بهروز کاظمی، عمار عاشوری، مهراب رستمی، آرش دادگر، وحید اصلانی فر و حسام منظور به عنوان بازیگر حضور دارند.

پینوکیو نیز عنوان نمایشی دیگر است که اجرای خود را در تالار قشقایی آغاز کرده است. در این نمایش یونس لطفی، ناز شادمان، خسرو محمودی، آرش بزرگ زاده، رامین سیار دشتی، عباس حبیبی، الهام شکیب و علی شمش به عنوان بازیگر حضور دارند. این نمایش ساعت 30/19 پذیرای علاقمندان تئاتر است.

در تالار سایه نیز نمایش خانواده تت به کارگردانی مائده طهماسبی ساعت 19 به روی صحنه می‌رود. فرهاد آئیش. فرشته صدر عرفانی، لیلی رشیدی، رامین ناصر نصیر، احمد مهرانفر، مهدی بجستانی، شکوفه‌‌هاشمیان و محمدرضا اصلی به عنوان بازیگر حضور دارند.

در کارگاه نمایش هم نمایش می‌خواهم بخوابم به کارگردانی رضا گوران به روی صحنه خواهد رفت. در این نمایش بنفشه نجاتی، مهدی پاکدل، سلمان فرخنده و ‌هادی کمالی مقدم به عنوان بازیگر حضور دارند.

کد خبر 25122

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز