شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۵:۵۴
۰ نفر

گروه ادب و هنر: تالارهای گوناگون تهران در هفته جاری، میزبان نمایش‌های جدید خواهند بود. «وضعیت» با کارگردانی مشترک پیام عزیزی و مصطفی عباسی از روز دوشنبه پانزدهم مرداد در تالار اصلی مولوی اجرا می‌شود.

تالار فردوسی با اجرای نمایش اپرای عروسکی مکبث نوشته ویلیام شکسپیر با کارگردانی بهروز غریب پور فعالیت خود را ادامه می‌دهد، این نمایش ساعت 19 در این مجموعه اجرا می‌شود.

تالار مولوی نیز این هفته با اجرای دونمایش جدید اجراهای خود را ادامه می‌دهد، نمایش بی‌در زمان نوشته و کار حسین مهکام ساعت 19:30 در تالار اصلی مولوی و نمایش باله با انگشتان شکسته نوشته طلا معتضدی با کارگردانی فرهاد شریفی ساعت 18:30 در تالار کوچک مولوی اجرا می‌شوند.

تالار هنر نیز با اجرای دو نمایش ویژه کودک ونوجوان کار خود را ادامه می‌دهد. نمایش یه‌مردی بود علی قلی نوشته و کار مهدی مهدی آبادی ساعت 18 و نمایش دیبوک‌ها نوشته و کار سیمین امیریان ساعت 19:15 در این مجموعه به صحنه می‌روند.

خانه نمایش اداره تئاتر نیز با نمایش گم‌سوار نوشته و کار امین آبان اجراهای هفته جدید خود را از سر می‌گیرد این نمایش ساعت 18:30 دراین تالار اجرا می‌شود. نمایش قصه‌های ایرانی نیز کاری ویژه کودک و نوجوان است که ساعت 19 با نویسندگی و کارگردانی داوود بنی اردلان در تالار گوشه فرهنگسرای نیاوران اجرا می‌شود.

مجموعه تئاتر شهر نیز این هفته فعالیت خود را با اجرای چهار نمایش ادامه می‌دهد. نمایش لبخند باشکوه آقای گیل نوشته اکبر رادی با کارگردانی‌هادی مرزبان ساعت 19 در تالار اصلی اجرا می‌شود.

عشقه نیز کاری از محمد رحمانیان است که ساعت 19:45 در تالار چهارسو به صحنه می‌رود. کارگاه نمایش هم میزبان نمایش عروسکی انتظار در کافه پارکر است، این نمایش به کارگردانی مشترک حسین زینالی و مرتضی سعیدیان ساعت 18:45 اجرا می‌شود. تالار سایه نیز میزبان دو نمایش الکترا و رومئو و ژولیت به کارگردانی کیومرث مرادی است.

این دو نمایش از یکشنبه تا چهارشنبه ساعت 19:30 اجرا می‌شوند و روزهای پنج شنبه و جمعه در دونوبت 18 و 19:30 به صحنه می‌روند.  تالار سنگلج نیز همچنان تعطیل است.

کد خبر 28182

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز