اجرای 7 نمایش در تالارهای نمایشی تهران طی هفته جدید قطعی شده است.

به گزارش روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی،  تئاتر «ملاقات بانوی سالخورده» نوشته فردریش دورنمات با کارگردانی حمید سمندریان ساعت 19 در تالار اصلی به صحنه می‌رود.

تالار چهارسو نیز از این هفته میزبان 2 نمایش به کارگردانی امیر دژاکام است. نمایش «سه گانه میتراس» نوشته سیمین امیریان ساعت45/17 و نمایش «امپراطور و آنجلو» نوشته ایوب آقاخانی ساعت 19 در این تالار اجرا خواهد داشت.

نمایش «تهرن» نوشته و کار محمود استاد محمد نیز ساعت 30/19 در تالار قشقایی مجموعه تئاترشهربه صحنه می‌رود.

نمایش «حنجره‌ها» نوشته مهدی پوررضائیان با کارگردانی امیر آتشانی نیز ساعت 30/18 در کارگاه نمایش و تالار هنر نیز این هفته پذیرای نمایش مناسبتی «مهمان ناخوانده» نوشته مشترک امیر مشهدی عباس و منوچهر اکبرلو با کارگردانی مشهدی عباس در ساعت 30/18 است.

فرهنگسرای بهمن نیز بعد از پایان‌یافتن جشنواره 26 تئاتر فجر همچنان فعالیت اجرایی خود را با نمایش «کلبه عمو تم» با کارگردانی بهروز غریب‌پور در ساعت 30/18  ادامه می‌دهد.

تالار مولوی نیز طبق وعده‌های پیشین قرار است با اجرای 2 نمایش «خاله ایران» و «مرده‌های بی‌کفن و دفن» فعالیت اجرایی خود را از سر بگیرد که هنوز تاریخ قطعی اجرای این نمایش‌ها مشخص نیست.

خانه نمایش اداره تئاتر نیز از اول اسفندماه با اجرای نمایش «آدم خوابش می‌گیره» نوشته علی نصیریان و با کارگردانی خسرو شعبانزاده در ساعت 18 فعالیت خود را ادامه می‌دهد.

کد خبر 44460

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز