همشهری آنلاین: تیم ملی سابر کشورمان با پنج پله صعود و کسب ۱۲۳ امتیاز در رده شانزدهم رنکینگ جهانی قرار گرفت.

Iran Sabr Team

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر که سال 2014 میلادی را با 84 امتیاز و جایگاه بیست و یکم در رنکینگ جهانی آغاز کرد، بر اساس رده‌بندی جدید منتشر شده و به واسطه حضور متوالی در مسابقات جام جهانی اسپانیا و ایتالیا و نتیجه‌گیری قابل توجه در این دو رویداد با پنج پله صعود جایگاه شانزدهم رنکینگ جهانی را به خود اختصاص داد.

فدراسیون جهانی شمشیربازی جدیدترین رده‌بندی تیم‌های برتر این رشته در اسلحه سابر را منتشر کرد که بر اساس آن تیم ایران با کسب مجموع امتیازات قابل توجه صعود پنج پله‌ای در جهان داشته است.

این صعود پنج پله‌ای و افزایش 39 امتیازی برای تیم شمشیربازی اسلحه سابر ایران از آنجا رقم خورده که این تیم طی دو هفته گذشته حضوری همراه با نتیجه‌گیری موفق در رقابت‌های جام جهانی اسپانیا و ایتالیا داشت.

این تیم که با ترکیب علی پاکدامن، مجتبی عابدینی، محمد رهبری و محمد فتوحی و با هدایت عبدالحمید فتحی در رقابت‌های جام جهانی اسپانیا شرکت کرده بود، موفق شد در بخش تیمی این پیکارها با کسب نتایج قابل قبول به عنوان دوازدهم دست یابد. کسب 14 امتیاز نتیجه حضور در این رقابت‌ها برای شمشیربازان اسلحه سابر بود.

آنها ا در رقابت‌های جام جهانی ایتالیا هم موفق به کسب 25 امتیاز دیگر شدند. این امتیاز به واسطه برتری مقابل تیم‌های مطرحی چون لهستان، کانادا، اوکراین و اسپانیا برای تیم شمشیربازی اسلحه سابر ایران به دست آمد.

کد خبر 250846
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز