همشهری آنلاین: مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از کیفی‌سازی مراکز اسکان فرهنگیان خبر داد و گفت: ۹۸ هزار کلاس درس و اتاق آماده اسکان فرهنگیان در نوروز ۹۳ است.

به گزارش ایرنا، فرشید سیاری درباره تعداد اماکن در نظر گرفته شده برای اسکان فرهنگیان در نوروز 93 گفت: 10 هزار مدرسه، 50 پردیس فرهنگی و 300 اردوگاه به این منظور در نظر گرفته شده که در مجموع 98 هزار اتاق و کلاس درس پذیرای این افراد خواهند بود.

وی در مورد نحوه اجاره این اماکن گفت: فرهنگیان می‌توانند در حدود 20 درصد از این فضا را به صورت اینترنتی رزرو کنند که این اقدام از 10 تا 20 اسفند امکان‎پذیر است و از 20 تا 25 اسفند ماه نیز برای لغو تاریخ رزرو پیش‌بینی شده است.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: 80 درصد همکاران فرهنگی می‌توانند از 28 اسفند ماه 92 تا 13 فروردین ماه 93 به صورت حضوری به پایگاه‌های اسکان مراجعه و با کارت فرهنگی اقدام به رزرو کنند.

وی در مورد طبقه‌بندی مراکز اسکان و تغییر تعرفه این مراکز گفت: مدارس تحت پوشش ستاد اسکان به چهار دسته گروه (الف تا ج) و مدارس ویژه تقسیم می‌شوند.

سیاری افزود: تعرفه نوروز 93 در مقایسه با تابستان تغییری نکرده است چراکه هدف درآمدزایی نیست، بنابراین هزینه‌های اندکی که دریافت می‌شود تنها برای مصرف حامل‌های انرژی است.

سیاری در مورد تغییر کیفیت خدمات این مراکز نیز گفت: تلاش ما ارتقاء کیفیت است و با اعتبار در نظر گرفته شده مراکز مجهز به یخچال، تلویزویون، فرش و ... هستند.

سیاری اضافه کرد: مراکز اسکان در نوروز 93 توانایی خدمت‌رسانی به بیش از یک میلیون میهمان با اولویت فرهنگیان را دارند.

کد خبر 250545
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز