همشهری آنلاین: وزیر آموزش و پرورش از عقد قرارداد میان وزارت آموزش و پرورش و سازمان میراث فرهنگی پس از پایان تعطیلات نوروزی در جهت استفاده از ظرفیت خالی هتل‌ها و مراکز اقامتی در سایر ایام سال برای فرهنگیانِ بازنشسته با تخفیف ویژه خبر داد.

به گزارش مهر، علی‌اصغر فانی، سیزدهم فروردین ماه در بازدید از ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، به هم‌افزاییِ ایجاد شده در میان دستگاه‌ها در پی تشکیل ستاد هماهنگی خدمات سفر اشاره کرد و گفت: گاهی یک به اضافه یک از دو قوی‌تر است. در سال‌های گذشته، هر دستگاهی جداگانه کار می‌کرد اما امسال، در مدیریت سفرهای نوروزی، هماهنگیِ خوبی رخ داده است.

فانی به کمک 6 برابریِ وزارت آموزش و پرورش به ستادهای استانی نسبت به سال گذشته اشاره کرد و افزود: همه تلاش ما این است که همکاران فرهنگی، برای اسکان و سفر، از رفاه نسبی بیشتری برخوردار باشند. در این راستا از 3 ماه قبل، برنامه‌ریزی‌ها انجام شد و همکاران از 28 اسفند ماه، در ستادهای اسکان و مدارس مستقر شدند.

وی از عقد قراردادی میان وزارت آموزش و پرورش و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، پس از پایان تعطیلات نوروزی در جهت استفاده از ظرفیت خالیِ هتل‌ها و مراکز اقامتی در سایر ایام سال برای فرهنگیانِ بازنشسته با تخفیف ویژه خبر داد و گفت: هدف قدرشناسی از فرهنگیانی است که سال‌ها به تربیت فرزندان این سرزمین پرداختند و حالا در ایام بازنشستگی می‌توانند به استراحت بپردازند.

کد خبر 254469
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز