همشهری آنلاین: دو بازی از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد.

Z.Ibrahimovic

سه‌شنبه شب (29 بهمن) در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا دو تیم منچستر سیتی و بارسلونا در منچستر به مصاف هم رفتند.

دو تیم در حالی با هم روبرو شدند که بارسا در این فصل با مشکلات زیادی، چه در زمین و چه خارج از آن مواجه است. آبی‌اناری‌ها در حال حاضر تنها به لطف تفاضل گل نسبت به دو تعقیب‌کننده‌شان در صدر جدول لالیگا قرار دارند و بیرون از زمین نیز از جمله مشکلاتشان نحوه انتقال نیمار به این تیم است که مورد توجه دادگاهی در اسپانیا قرار گرفته و حتی این موضوع سبب استعفای ساندرو روسل، مدیر عامل این باشگاه شده است.

اما منچستر سیتی با هدایت پلگرینی برای اولین بار به مرحله حذفی لیگ قهرمانان راه پیدا کرده است.

بازی در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر برگزار شد. دیداری که نیمه اول آن بدون گل به اتمام رسید، اما در نیمه دوم و در دقیقه 54 مارتین دمیشلیس آرژانتینی روی مسی مرتکب خطای تکل شد که با کارت قرمز مستقیم داور از زمین اخراج شد و یک پنالتی به سود میهمان گرفته شد که مسی آن را درون دروازه جو هارت، گلر من سیتی جای داد.

مسی-دمیشلیس

منچستر که حالا یک یار کمتر داشت، درصدد جبران گل خورده بود که در دقیقه 90 دنی آلوز تمام تلاش‌های آنها را نقش بر آب کرد و بازی را به دو بر صفر به سود بارسا کرد تا کار تیمش را برای دیدار برگشت در نیوکمپ راحت‌تر کرده باشد.

اما در بازی دیگر این شب دو تیم بایر لورکوزن آلمان و پاری سن ژرمن فرانسه رودرروی هم قرار گرفتند که پاریسی‌ها سزاوارانه و با چهار گل از سد میزبانشان گذشته و بایر را در آستانه حذف از مساقات قرار دادند. سه گل این بازی در نیمه اول و دقایق 3 (ماتیدی)، 39 و 42 (ابراهیموویچ) به ثمر رسید و گل چهارم نیز در دقیقه 88 توسط کابایه وارد دروازه شاگردان سامی هیپیا شد.

دو دیدار دیگر از این مرحله را چهارشنبه شب آرسنال مقابل بایرن مونیخ، و میلان مقابل اتلتیکو مادرید برگزار خواهند کرد.

کد خبر 250235
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز