گروه حوادث: زن سارق در آخرین زورگیری وقتی با مقاومت طعمه‌اش روبه‌رو شد دست به جنایت زد.

این زن ورزشکار وقتی سوار ماشین مردان مسافرکش می‌شد، از آنها می‌خواست تا گوشی موبایلشان را برای تماس با خانواده‌اش در اختیار وی قرار دهند و با این ترفند موبایل آنها را سرقت می‌کرد.متهم پنجم بهمن‌ماه در آخرین زورگیری خود سوار یک خودروی پژو شد و جنایت آفرید. وقتی در بین راه راننده متوجه شد که زن مسافر‌نما قصد سرقت دارد از ماشین پیاده شد تا وی را بیرون کند اما در همین هنگام زن سارق با چاقو چند ضربه به او زد. سپس با سرقت 130هزار تومان پول و کیف وی پا به فرار گذاشت.

یک شاهد

2ساعت بعد مسئولان بیمارستانی در پایتخت با پلیس تماس گرفتند و خبر از مرگ مرموز مرد جوانی دادند. با این تماس تیمی از مأموران کلانتری عباس‌آباد راهی بیمارستان مورد نظر شدند و دریافتند که قربانی مرد 35ساله‌ای بوده که با ضربات چاقو از پا در آمده بود. کسی که قربانی را به بیمارستان رسانده بود شاهد یک قتل بود که ماجرای جنایت را اینطور توضیح داد: ساعتی قبل درحالی‌که سوار بر موتورم در راه بازگشت به خانه بودم در حوالی خیابان مفتح مردی را دیدم که پهلویش را گرفته و به وسط خیابان آمده بود.

در فاصله کمی از او، زنی کنار خودروی پژو ایستاده بود و یک چاقو در دست داشت. او در حال جمع کردن پول‌های مرد مجروح از روی زمین بود و من که قصد داشتم مانع فرار زن چاقو‌کش شوم، به سمت وی رفتم اما زن جوان با پا ضربه‌ای محکم به من زد که به گوشه‌ای پرتاب شدم. وی ادامه داد: به هیچ عنوان فکر نمی‌کردم که یک زن چنین قدرتی داشته باشد، بعد از اینکه نقش زمین شدم او پا به فرار گذاشت و کمی جلوتر ترک یک موتور نشست و به راکب آن گفت که 2مرد مزاحمش شده‌اند و به این ترتیب فرار کرد.

شناسایی زن سارق

بعد از اظهارات شاهد حادثه، پرونده برای رسیدگی بیشتر در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت. مأموران در تحقیقات خود دریافتند که علاوه بر سرقت پول و گوشی مقتول، کیف دستی وی که حاوی مدارک و کارت‌های عابربانک‌ وی بوده نیز به سرقت رفته است. بنابراین این فرضیه قوت یافت که عامل جنایت با دراختیار داشتن کارت‌های عابربانک‌ مقتول دست به سرقت از حساب وی زده است. مأموران این فرضیه را مدنظر قرار داده و به بررسی تراکنش مالی حساب‌های مقتول پرداختند تا اینکه سرانجام از این طریق موفق به شناسایی زن جوانی به نام نفیسه شدند. ماموران در مرحله بعد، خانه این زن 35ساله را در مرکز پایتخت شناسایی کردند.

آنها در عملیاتی غافلگیرانه وارد آنجا شدند و متهم را دستگیر کردند. در بازرسی از محل سکونت وی، اموال مسروقه متعلق به مقتول و افراد دیگری کشف شد.این زن که ورزشکار است و مدتی قبل با عمل جراحی تغییر جنسیت داده، بعد از انتقال به اداره آگاهی تحت بازجویی قرار گرفت و به زورگیری‌های سریالی و قتل اعتراف کرد. وی گفت: تحت عنوان مسافر سوار خودروها می‌شدم. سپس از راننده‌ها می‌خواستم تا برای چند دقیقه موبایلشان را دراختیارم قرار دهند.

به بهانه اینکه می‌خواهم با خانواده‌ام تماس بگیرم موبایلشان را می‌گرفتم و در یک لحظه از ماشین پیاده می‌شدم. وی ادامه داد: بعضی اوقات نیز با تهدید چاقو دست به سرقت پول و مدارک راننده‌ها نیز می‌زدم اما در آخرین سرقت دستانم به خون آلوده شد. زن جوان درخصوص جزئیات زورگیری مرگبار ادامه داد: روز حادثه با چاقو راننده را تهدید کردم که هرچه پول دارد در اختیارم قرار دهد اما او مقاومت کرد. راننده وقتی متوجه نیت من شد از ماشین پیاده شد و می‌خواست مرا به بیرون پرتاب کند من هم عصبانی شدم و با چاقو چند ضربه به او زدم سپس کیف، گوشی و پول‌هایش را دزدیدم.

سرهنگ آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران، با اعلام این خبر گفت: متهم بعد از اعتراف به قتل و زورگیری‌های سریالی، با قرار بازداشت موقت در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. تحقیقات تکمیلی برای شناسایی مالباخته‌ها و جرائم ارتکابی دیگر از سوی این زن زورگیرتوسط مأموران پلیس آگاهی ادامه دارد.

کد خبر 249710
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز