شهروندان: مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رزمایش‌های سپاه طبق برنامه‌های یگانی به پیش رفته و در طول سال انجام پذیرفته و می‌پذیرد.

رمضان شریف

به گزارش ایرنا از روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردارسرتیپ دوم پاسدار «رمضان شریف» با اشاره به اینکه رزمایش‌های تخصصی و یگانی از برنامه‌های ثابت سالانه سپاه است اظهار داشت: رزمایش‌های سپاه درچار چوب برنامه‌های ابلاغی سالانه و با جدول زمانبندی مشخص معمولا به دو صورت تخصصی و نیز مشترک نیرویی در طول سال 92 انجام پذیرفته و تا پایان سال نیز تکمیل و به اتمام می رسد.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس سیاست‌ها و تدابیر مورد نظر، تعداد اندکی از رزمایش‌های سپاه، بنا به ضرورت و با پیوست‌های رسانه‌ای پیش بینی شده با پوشش خبری همراه است که غالبا این گونه رزمایش‌ها شامل برنامه های مشترک بین نیروهای سه گانه دریایی، زمینی و هوا فضای سپاه و نیز بسیج می باشد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه برگزاری رزمایش از جمله برنامه‌های سپاه و بسیج برای حفظ و ارتقای آمادگی‌های همه جانبه دفاعی است، تصریح کرد: برگزاری رزمایش از گزینه های مسلم و ثابت سالانه سپاه در عرصه آمادگی‌های یگانی بوده و رسانه ای شدن آن در چارچوب سیاستهای دفاعی کشور و با هماهنگی و اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح انجام می‌پذیرد.

سردار شریف با رد برخی گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای تاکید کرد: در آینده نزدیک اخبار افتخار آمیزی از رزمایش‌های سپاه به آگاهی ملت شریف ایران و افکار عمومی جهانیان خواهد رسید.

کد خبر 249493
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز