مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۸۵ - ۰۹:۰۵
۰ نفر

جلسه معارفه مهندس علیرضا جعفری ، شهردار جدید منطقه 13 و تودیع مهندس عباس قدیری ، شهردار سابق این منطقه ، برگزار شد.

به گزارش سما ، در جلسه تودیع و معارفه شهردار منطقه 13 که با حضور معاون امور مناطق شهرداری تهران برگزار شد ، شهردار سابق منطقه 13 گفت: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته شهرداری منطقه 13 در بین مناطق 22 گانه در حوزه عملکرد خدمات شهری رتبه اول را دریافت کرده است.

مهندس عباس قدیری تصریح کرد: فضای سبز این منطقه از 6/3 مترمربع به 7/5 مترمربع افزایش یافته است و در عرصه توسعه فضای سبز در حاشیه و جنگل کاری طبق ارزیابی های انجام شده رتبه اول را احراز کرده است.

وی در خصوص اجرای طرح جهادی 137 در منطقه 13 نیز گفت: طبق دستور و حمایت شهردار تهران بر اجرای طرح جهادی 137 ، شهرداری منطقه 13 بدون جذب نیرو در بین مناطق 22 گانه موفق به اخذ رتبه ممتاز شده و امیدواریم همچنان شاهد تداوم این موفقیت ها باشیم.

قدیری خاطرنشان کرد: رفع پاره ای از مشکلات حوزه های حمل و نقل و ترافیک ، فنی وعمرانی ، فرهنگی و اجتماعی ، شهرسازی ، برنامه ریزی و هماهنگی ، از دیگر اقداماتی است که در منطقه انجام گرفته است.

وی اظهار کرد: مسئولیت اداره شهر وظیفه شهرداری است ، لذا باید همواره سعی و تلاش کرد تا با مشارکت مردم و مجموعه به اهداف متعالی خود نزدیک شویم.

معاون شهردار تهران در خصوص پایان پروژه های نیمه تمام در سطح شهر ، گفت: تا پایان سال جاری باید تمامی پروژه های نیمه تمام طبق یک زمانبندی مشخص به پایان برسد.

کد خبر 2489

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز